beantwoord

Telfort heeft één van mijn XMSNET e-mail adressen verwijderd

• 16 maart 2018
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 1
Het hoofdadres van mijn mailbox van XMSNET is verwijderd. Alle post die nu naar dit adres gestuurd wordt, wordt onbestelbaar retour gestuurd. Ik krijg dus geen post meer op dit e-mail adres!

Bij mijn buurman is hetzelfde gebeurd. Ook bij hem wordt alles als onbestelbaar retour gestuurd. Hij is zelfs zijn XMSNET mailbox kwijt.
Uit het feit dat twee verschillende e-mailadressen op ongeveer hetzelfde moment geschrapt zijn, leidt ik af dat het door Telfort gedaan is.
Om mijn verwijderde e-mail adres weer terug te krijgen, moet Telfort de mailbox herstellen in zijn oorspronkelijke toestand (ik kan zelf geen XMSNET e-mail adres aanmaken).
Daarom gebeld met de klantenservice. Uiteindelijk moest ik de conclusie trekken dat dit door Telfort veroorzaakte probleem niet door Telfort opgelost gaat worden.

Hoe krijg ik mijn e-mailadres terug?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 maart 2018, 16:25

Hoi allwheels, je mailadres is zojuist weer hersteld. Ook met de forward naar je andere mailadres toe. Hier zit ook de crux; wij monitoren of er is ingelogd in de mailbox. Door de forward constructie die je hebt, is er het afgelopen jaar wel gebruik geweest van je mailadres, maar niet ingelogd. Hierdoor is de mailbox op inactief gesteld. Dit heeft mijn collega van het mailplatform net weer hersteld. Alles werkt weer als vanouds.

In het geval van je buurman kan ik hetzelfde vragen. Zou je hem kunnen vragen om dan ook in dit topic te reageren? 😳
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi allwheels, ik zie inderdaad terug dat een mailadres van je niet meer in ons mailplatform staat. Excuses hiervoor.

De reden en oorzaak hiervan kan ik niet gelijk achterhalen. Dat ga ik voor je uitzoeken. Daar kom ik in de loop van volgende week bij je op terug.
Reputatie 1
Hallo Wieger, Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi allwheels, je mailadres is zojuist weer hersteld. Ook met de forward naar je andere mailadres toe. Hier zit ook de crux; wij monitoren of er is ingelogd in de mailbox. Door de forward constructie die je hebt, is er het afgelopen jaar wel gebruik geweest van je mailadres, maar niet ingelogd. Hierdoor is de mailbox op inactief gesteld. Dit heeft mijn collega van het mailplatform net weer hersteld. Alles werkt weer als vanouds.

In het geval van je buurman kan ik hetzelfde vragen. Zou je hem kunnen vragen om dan ook in dit topic te reageren? 😳
Reputatie 1
Hoi Wieger,
bedankt voor het herstellen van mijn e-mail adres.
Ik heb gezien dat daar een nieuwe xmsnet mailbox voor gemaakt is.
Berichten die er nu naartoe gestuurd worden, komen niet meer als onbestelbaar retour.
Dus ze komen in ieder geval aan.
Maar waar? Het lukt mij niet om de nieuwe mailbox te openen. Wachtwoord aangepast, maar dat hielp ook niet. Uiteindelijk vond ik het bericht terug in de Telfortglasvezelnet mailbox. Tot vandaag, nu komen de berichten ook niet meer aan in de Telfortglasvezelnet mailbox (en ook niet in de xmsnet mailbox),. Ik heb geen idee waar ze nu aankomen.

Verder is mij opgevallen dat het doorsturen van de mail naar een ander e-mail adres niet werkt op de herstelde mailbox.

Tenslotte: de mail is altijd doorgestuurd én altijd opgehaald van mijn xmsnet mailbox met Windows live mail. Dus er is bijna dagelijks ingelogd in de mailbox.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi allwheels, om dit even goed met je uit te zoeken, moet ik echt in de details treden met namen van mailboxen en hoe alles in ingericht. Dit kan ik via een privébericht doen, maar ik kan je ook bellen. Dat gaat meestal wat sneller. Wat komt jou het beste uit?
Reputatie 1
Hoi Wieger, met de telefoon lijkt mij het beste, maar het lukt mij niet altijd om snel genoeg de telefoon op te nemen. Dan is een privébericht een goede tweede keus.
Overigens ben ik er achter dat mijn laatste bericht gebaseerd is op een verkeerde veronderstelling. Maar daar hebben we dan nog over.
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb je een privébericht gestuurd om een tijdstip kort te sluiten. Wil je daar op reageren? 🙂
Beste

Bij mij hetzelfde verhaal ik kan niet inloggen in webmail nadat telfort zomaar mijn mailadres had verwijderd vanwege een opschoningsactie
Reputatie 7
Badge +7
Hoi jet25, via een privébericht heb ik je een reactie gestuurd. Hopelijk kan je daar mee uit de voeten. Bij jou is hetzelfde aan de hand als bij allwheels. Er is een forward constructie actief, zonder dat daar een daadwerkelijke mailbox onder hangt.

Reageer