beantwoord

Telfort e-mailadres weg sinds overstap naar KPN

• 23 februari 2020
  • 8 reacties
  • 439 keer bekeken

Sinds januari is Telfort KPN geworden en mijn Telfort mail adres is dus weg.

Dit kreeg ik als antwoord via Twitter van Telfort 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic en e-mailadres verborgen in screenshot

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 februari 2020, 10:34

Hoi @Marcelenymke, welkom op het Telfort forum. Alleen Telfort mobiel is vorige maand overgezet naar KPN inderdaad, Telfort Thuis is nog gewoon bij ons. Later dit jaar zal Telfort Thuis over gaan naar KPN, wanneer precies is nog niet bekend. Daarbij zal het Telfort abonnement en de voorwaarden mee naar KPN gaan, zoals het nu is.

Als je nu zelf bent overgestapt, ga je naar een KPN abonnement met de bijbehorende voorwaarden. Bij zo'n overstap worden de Telfort e-mailadressen niet meegenomen, zoals via Twitter ook al is gezegd. Met het adres dat op jouw profiel staat heb ik het voor je bekeken en het Telfort Thuis abonnement is opgezegd. Het e-mailadres bestaat daardoor niet meer en die kan ook niet bij KPN worden aangemaakt.

Bekijk reactie

8 reacties

@Marcelenymke 

Misschien kan je beter het screenshot even bewerken en je emailadres weghalen.
Dit is een openbaar Forum en iedereen kan dit lezen.
Je kunt dit doen door op de 3 puntjes te gaan staan en op bewerk klikken.
Het emailadres kan je in je profiel bij extra informatie neerzetten,
dit is alleen zichtbaar voor webcare van Telfort.

In je profiel kan je ook je klantnummer neerzetten, dan weet webcare wie je bent en dan kunnen zij je eerder helpen.

Telfort Thuis is nog niet over naar KPN, dat gebeurd later dit jaar.
Ben je zelf overgestapt naar KPN?
Dat is mij niet helemaal duidelijk omdat je schrijft sinds januari dit jaar.
Alleen mobiel is in januari overgegaan naar KPN.
Maar in het screenshot wordt wel geschreven dat je overgestapt bent.

En als je bent overgegaan van Telfort naar KPN ben je idd je Terfort adres(sen) kwijt.

Voor mij een reden om geen provider adres te gebruiken maar een gogel of microschoft adresje, veel makkelijker wisselen van provider.

Was er al achter toen mijn @zonnet adres er vandoor ging, waar ikzelf niks aan kon doen, zonnet verdween op een gegeven moment gewoon.

En als je bent overgegaan van Telfort naar KPN ben je idd je Terfort adres(sen) kwijt.

Voor mij een reden om geen provider adres te gebruiken maar een gogel of microschoft adresje, veel makkelijker wisselen van provider.

Was er al achter toen mijn @zonnet adres er vandoor ging, waar ikzelf niks aan kon doen, zonnet verdween op een gegeven moment gewoon.

Zonnet is van je huidige provider ;) althans de dochter. Niet verdwenen nog steeds bruikbaar.

Ik denk dat ik hem kwijtraakte omdat ik na de verhuizing overstapte van inbellen bij zonnet  naar een ADSL verbinding en ik alleen de mail nog gebruikte, ineens was die verdwenen en kon ik er niet meer bij.

Ik denk dat ik hem kwijtraakte omdat ik na de verhuizing overstapte van inbellen bij zonnet  naar een ADSL verbinding en ik alleen de mail nog gebruikte, ineens was die verdwenen en kon ik er niet meer bij.

Hallo @Doornekamp33  en ik heb toentertijd hemel en aarde moeten bewegen om s.v.p. van mijn Zonnet.nl af te komen nadat Zonnet Versatel was geworden en weer later Tele2 toen ik overstapte naar UPC in 2012.

Dan had ik geluk, ik stapte trouwens in bij Tele2, maar nooit aangesloten geweest doordat ze er een zooitje van maakten tussen oud en nieuw adres.

@Marcelenymke  het is mij ook niet duidelijk wat er nu wordt bedoeld, zoals Mandy al aangeeft in januari is enkel Telfort mobiel administratief ondergebracht bij KPN. Dat heeft voor Telfort Thuis geen gevolg. 

De enige reden dat een Telfort email adres verdwijnt is zelf overstappen. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marcelenymke, welkom op het Telfort forum. Alleen Telfort mobiel is vorige maand overgezet naar KPN inderdaad, Telfort Thuis is nog gewoon bij ons. Later dit jaar zal Telfort Thuis over gaan naar KPN, wanneer precies is nog niet bekend. Daarbij zal het Telfort abonnement en de voorwaarden mee naar KPN gaan, zoals het nu is.

Als je nu zelf bent overgestapt, ga je naar een KPN abonnement met de bijbehorende voorwaarden. Bij zo'n overstap worden de Telfort e-mailadressen niet meegenomen, zoals via Twitter ook al is gezegd. Met het adres dat op jouw profiel staat heb ik het voor je bekeken en het Telfort Thuis abonnement is opgezegd. Het e-mailadres bestaat daardoor niet meer en die kan ook niet bij KPN worden aangemaakt.

Reageer