beantwoord

Telfort e-mailadres weg na overstap naar KPN

• 26 juni 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Dag Cindy,

ik ben overgestapt van Telfort, naar KPN, met de gedachte dat: ik dan van mijn Telfort mail adressen gebruik kon blijven maken.

Dat is dus helaas niet zo.Wat ik nog steeds vreemd vind, en waarover al flink gemopperd is op het forum.

M.i.z. heft dit ook iets met bereidheid en service te maken, en met “koppige managers”
Ik kan mijn oude Telfort adressen ook niet toevoegen aan KPN e-mail.

Dit is allemaal een behoorlijke tegenvaller.

Is het mogelijk dat er aan mijn oude Telfort email-adressen, een toevoeging, of ver,melding komt, waarbij een verwijzing staat naar mijn nieuwe KPN mail adressen?

En is het ook mogelijk dat hier noig een s naar gekeken wordt? Want het is toch raar, dat er overal gepredikt wordt dat KPN& Telfort samen gaan.

Maar dit gescheiden blijven houden en behandelen?

vr groet Sander Boes

oud klant nr Telfort:

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 juli 2020, 11:46

Hallo @Blind alex, welkom bij ons op het forum. Je had op een oud topic gereageerd, waardoor je bericht onder de radar verdween. Ik heb het nu afgesplitst naar een eigen topic zoals je ziet, dan blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Het klopt inderdaad dat een Telfort e-mailadres ophoudt te bestaan als je het abonnement stopt. We zijn nog bezig met het samengaan met KPN, later dit jaar zullen alle Thuis pakketten automatisch overgezet worden en daarbij zullen de mailadressen (net als alle voorwaarden) worden behouden. Omdat we nu nog niet samen zijn gegaan, zijn we effectief nog verschillende providers. Een overstap naar KPN is voor het systeem nu hetzelfde als een overstap naar een willekeurige andere provider.

Je kunt bij KPN op dit moment ook geen Telfort e-mailadressen aanmaken, of dat na de samengang wel kan is afwachten. Het kan zijn dat er dan alleen meegenomen Telfort e-mailadressen gebruikt kunnen worden en er geen aangemaakt kunnen worden.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Helaas kan Telfort jou verzoek denk ik niet honoreren omdat de oude Telfort mail adressen vervallen zijn en als je had gewacht totdat Telfort was overgegaan naar KPN dan verhuisden de Telfort mail adressen mee, in jou geval is dat dus niet het geval omdat je zelf bent overgestapt naar KPN 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Blind alex, welkom bij ons op het forum. Je had op een oud topic gereageerd, waardoor je bericht onder de radar verdween. Ik heb het nu afgesplitst naar een eigen topic zoals je ziet, dan blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Het klopt inderdaad dat een Telfort e-mailadres ophoudt te bestaan als je het abonnement stopt. We zijn nog bezig met het samengaan met KPN, later dit jaar zullen alle Thuis pakketten automatisch overgezet worden en daarbij zullen de mailadressen (net als alle voorwaarden) worden behouden. Omdat we nu nog niet samen zijn gegaan, zijn we effectief nog verschillende providers. Een overstap naar KPN is voor het systeem nu hetzelfde als een overstap naar een willekeurige andere provider.

Je kunt bij KPN op dit moment ook geen Telfort e-mailadressen aanmaken, of dat na de samengang wel kan is afwachten. Het kan zijn dat er dan alleen meegenomen Telfort e-mailadressen gebruikt kunnen worden en er geen aangemaakt kunnen worden.

Reageer