beantwoord

Super slechte service Telfort !

  • 23 januari 2020
  • 20 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo, ik ben nu bijna 3 maanden bezig om mijn e-mail werkend te krijgen, van alles geprobeerd, 5 keer de klantenservice aan de lijn gehad, verschillende e-mails verstuurd, enz enz.
Tot op heden nog steeds geen e-mail, vind het niet zo gek dat Telfort verschillende keren voorbij is gekomen in een programma als Kassa of Radar !

Maar wel elke maand geld innen, maar geen service verlenen, wat denken jullie daar; we worden binnenkort toch overgenomen door KPN dus we maken ons niet meer zo druk toch ?
Schandalig zo niet schofterig hoe er met klanten omgegaan wordt !!!

Telfort schaam je !

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 24 januari 2020, 10:06

Zonder een duidelijke omschrijving van de foutmelding kunnen we je niet helpen, roepen dat het niet werkt is onvoldoende. Post je settings eens zonder je mailadres maar wel met alle instellingen van outlook, daarnaast een duidelijke omschrijving van de foutmelding en op welk systeem dit gebeurd. Alleen op die manier kunnen we je helpen

Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Ik vraag me af waarom het niet lukt om de mail goed in te stellen neem onderstaande link eens  goed door en heb jezelf enig idee waarom het niet lukt, welk e mail programma gebruik je precies 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-op-je-mobiele-telefoon-of-tablet.htm

Ja leuk, heb ik ook al meerdere malen gedaan, nieuw account aangemaakt, nieuw wachtwoord, nieuwe outlook geinstaleerd wat wil je weten ?

Reputatie 8
Badge +18

Kun je overigens wel inloggen op je webmail en ook gebruiken en deze link ook doorlopen en waar gaat het precies fout 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-in-outlook-2016-windows.htm

Ik kan wel inloggen op mn webmail, maar niet op mijn Outlook, en ook niet op mn telefoon en tablet, dan krijg ik een melding van een “beveiligings certificaat” beveiligins certificaat gedownload, geïnstalleerd, jammer, nog steeds geen e-mail.

 

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een recente tablet en phone die voorzien zijn van de laatste updates + software en heb je het al eens geprobeerd via een ander mail programma

Heb je een recente tablet en phone die voorzien zijn van de laatste updates + software 

Jazeker, alles is up to date !!!!!!

Reputatie 8
Badge +18

We gaan hier uitkomen ben niet van Telfort maar gewoon een klant

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-op-je-computer-of-laptop.htm

We gaan hier uitkomen ben niet van Telfort maar gewoon een klant

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-op-je-computer-of-laptop.htm

Beste Jimny, ik heb heel vel ervaring met computers, ik repareer ze, help mensen met diverse computer problemen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!
het hele vreemde van het verhaal is dat ik thuis geen e-mail kan ontvangen ( laptop,tablet,telefoon)
zodra ik buitenshuis ben ontvang ik zonder problemen e-mail ( instellingen via IMAP ) heb ook al een POP3 account aangemaakt maar ook zonder resultaat.
ik heb zelf het idee dat het misschien in het modem zit ????????????

Reputatie 8
Badge +18

Daar kan ik wel in meegaan welk type modem heb je precies

 

Daar kan ik wel in meegaan welk type modem heb je precies

 

Experiabox V10

Reputatie 8
Badge +18

En naar ik aanneem heb je die al gereset en heb heb je het met IMAP gedaan dat moest ik laatst ook doen met mijn V 10 zal straks mijn mail instellingen even nalopen echter niet op Outlook 

En naar ik aanneem heb je die al gereset en heb heb je het met IMAP gedaan dat moest ik laatst ook doen met mijn V 10 zal straks mijn mail instellingen even nalopen echter niet op Outlook 

Heb m nog niet gereset, maar dat ga ik vanavond even proberen.

Reputatie 8
Badge +18

Dan wacht ik dat even af 

 

Weet niet of ik deze al gepost heb 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm

Dan wacht ik dat even af 

 

Weet niet of ik deze al gepost heb 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm

Net mn modem gereset, het probleem blijft.

Reputatie 8
Badge +18

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/e-mail/handmatig-instellen/device

 

Wellicht ligt het toch aan het modem omdat het op andere locaties wel werkt

 

Reputatie 8
Badge +18

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/email-versturen-of-ontvangen-lukt-niet.htm

 

Heb bij mijn instellingen gekeken en via IMAP geen beveiliging inkomende en ook niet bij uitgaande mail gekozen en de autovericatie staat ook uit, ik herinner me nu dat de mail in november ook niet werkte via de V10 en daarom ingesteld als boven beschreven

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @richard.deheus.9, wat een gedoe zeg. Het lukt je dus niet om de mail werkend te krijgen op welke manier dan ook. Je hebt al veel geprobeerd, maar helaas. Je vermoed dat het probleem in het modem zit. Want ik begrijp dat dezelfde laptop met dezelfde instellingen op andere locaties wel de mail binnen haalt? En thuis krijg je de melding met het “beveiligings certificaat”? 

Reputatie 8
Badge +18

Hier is de oplossing volgens de kenners ligt het niet aan V10

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mail-instellen-in-outlook-2016-windows.htm

Reputatie 8
Badge +16

Zonder een duidelijke omschrijving van de foutmelding kunnen we je niet helpen, roepen dat het niet werkt is onvoldoende. Post je settings eens zonder je mailadres maar wel met alle instellingen van outlook, daarnaast een duidelijke omschrijving van de foutmelding en op welk systeem dit gebeurd. Alleen op die manier kunnen we je helpen

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er vanuit dat het opgelost is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht het nog nodig zijn, kijk ik graag mee. 

Reageer