storing mail verzending sinds 2 april2017 vanaf 14.00 uur

nelleo
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Weet iemand?? hoelang deze ongein bij KPN-Telfort gaat duren dat je geen mails kan verzenden!! omdat de server niet gevonden kan worden. Ik kan sinds 2 april 2017 14.00 uur geen mail meer verzenden en het omslachige advies via je webmail is ook niet alles, als je naar de Telfort website gaat voor je webmail is het ook zo motiverend als je gelijk OEPS ziet staan met de melding over een technische storing. Iedereen betaald voor deze mailservice bij Telfort. Ben benieuwd of wij nog worden gecompenseerd

22 reacties

donnavinny35
2 april heel de dag zonder tv en internet gezeten voetbal niet kunnen zien compensatie zo normaal zijn
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo nelleo, wij ervaren inderdaad wat probleempjes met onze website welke wij zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Doet je mail het nog steeds niet?

@donnavinny35,

Kun je inmiddels weer gebruik maken van internet en TV? Ik ontvang graag je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
YL9
E-mail versturen lukt niet sinds gisteren.

Storingsmelding met smtp.telfort.nl:
"de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: Cannot connect to the SMTP server (213.75.63.9:25) connect error 10060"

Na het 'dichtklikken' van de storingsmelding stopt Thunderbird de mail wel in de verzonden map, maar de mail wordt niet verstuurd.

Er komt wel gewoon mail binnen.
jimny
Reputatie 5
Badge +2
YL9 schreef:

E-mail versturen lukt niet sinds gisteren.

Storingsmelding met smtp.telfort.nl:
"de mailserver stuurde een onjuiste begroeting: Cannot connect to the SMTP server (213.75.63.9:25) connect error 10060"

Na het 'dichtklikken' van de storingsmelding stopt Thunderbird de mail wel in de verzonden map, maar de mail wordt niet verstuurd.

Er komt wel gewoon mail binnen.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/storing-internet-interactieve-tv-66630
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Als het goed is werkt het nu weer
moostvee
Niet alleen kan ik geen mail meer versturen, nu ontvang ik ze ook niet meer.

Edit: Gebruikersnaam aangepast.
jimny
Reputatie 5
Badge +2
moostvee@telfort.nl schreef:

Niet alleen kan ik geen mail meer versturen, nu ontvang ik ze ook niet meer.

Als je inlogt in mijn telfort staat je mail adres er nog bij onder kopje e-mail en lukt het ook niet via webmail
C Wullink
Geachte ,,,,,,

Ik kan geen mail ontvangen,
Krijg melding zie plaatje,

MVG,
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo C Wullink, wat jammer dat je geen mail kunt ontvangen. Graag je mailaccount opnieuw instellen. Zie onderstaande link voor meer informatie. Laat je even weten als het is gelukt?

E-mail instellen in Outlook
C Wullink
Geachte Stephen,

Ik heb meerdere keren het account opnieuw ingesteld.
Ook nu weer, maar ik blijf dezelfde meldingen krijgen.
Hierbij de screenshots.

Met vriendelijke groet, C Wullink

PS, ik heb iets niet gezien, ik ga opnieuw,, kom later terug.

Niet gelukt,,

PS ik heb Outlook 2010
C Wullink
Niet gelukt,

mvg,
Tuut-Tuut
Reputatie 5
Badge +3
Dit gaat niet samen,

Het is of pop3 of imap, niet een combinatie
C Wullink
Geachte Tuut-Tuut,,

Dit is mijn laatste probeersel, hiervoor heb ik steeds Imap gedaan, dat hielp ook niet.
Ik heb veel geprobeerd, verwijderen, nieuw account aanmaken en repareren, alles meerdere keren maar niets helpt.
Is het mogelijk om via Hotmail (Windows Live) mijn Telfort account in te stellen???

Met vriendelijke groet,
C Wullink
C Wullink
Nou,,, laatste poging gedaan.
Ik denk niet dat ik hier geholpen kan worden, ik denk dat ik ook te oud wordt voor deze rotzooi.
Ik ben nog uit het stenen tijdperk,, Ms Dos 1.0. ik snap hier geen reet meer van.
Enige suggesties graag naar kkczweden@hotmail.com

Dank voor jullie inzet,

Met vriendelijke groet,
C Wullink
Tuut-Tuut
Reputatie 5
Badge +3
Account type: Pop3
Incoming server: pop3.telfort.nl
Outgoing mailserver: smtp.telfort.nl
Username zonder @telfort.nl
C Wullink
Ook bij IMAP deze melding,
Tuut-Tuut
Reputatie 5
Badge +3
Het is: smtp.telfort.nl niet smpt.telfort.nl

En je gebruikersnaam wijkt af van het eerste gedeelte van je mailadres.

Daarnaast als je twijfelt over je wachtwoord, deze kan je wijzigen in je Mijn Telfort: https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/thuis/email.htm#/email-instellingen

Daarnaast zijn er op deze bladzijde: http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html
tools te vinden om simpel je wachtwoord terug te halen uit mail en .pst files.
C Wullink
Op Mijn Tefort lukt het niet om in te loggen, ook niet met het wachtwoord dat mij als eerste is toegezonden door Telfort.

Is het mogelijk dat Telfort mij een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort zend naar kkc******@hotmail.com?

En nirsoft.net daar kom ik al helemaal niet uit,,, te veel op een pagina,

Er blijft een melding komen dat de server disconnect.

Edit: E-mailadres verwijderd uit post
nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Je mailadres posten op een openbaar forum is vragem om spam. Kan je die nog weghalen?

Webcare heeft een speciaal topic voor inlog problemen gemaakt
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Tuut-Tuut
Reputatie 5
Badge +3
Sorry maar ik heb het uitgebreid voorgekauwd en nog neem je niet alle settings correct over, de foutmelding die je nu krijgt betreft het downloaden van alle mail.

Zet nu gewoon je servertype op Pop3 en gebruik pop3.telfort.nl & smtp.telfort.nl

Welke foutmelding krijg je dan.
C Wullink
Tuut-Tuut,,

Ik heb al jou voorgekouwde settings geprobeerd.
Sterker nog, al ruim nog voor jij mij jou 'voorgekouwde' setting voor kouwde.
En ik heb typefoutjes gemaakt waar jij mij op attent maakte, dank daar voor, maar na correctie veranderde niets.

En ik ga helemaal niet meer pop3 of imap doen want dat heb ik al zo veel gedaan, ben nu meer dan een week bezig met deze rotzooi.
Hier heb je al mijn screenshots,
En als je meer wilt weten krijg je dat,

Met vriendelijke groet,
C Wullink
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi C Wullink,

Ik heb je post aangepast. Graag wil ik je verzoeken om onze huisregels te respecteren en niet te gaan schelden op het forum! Zulk gedrag wordt niet getolereerd.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)