beantwoord

Speedlinq mail in- & uit-gaand werkt (weer) niet

  • 11 januari 2019
  • 13 reacties
  • 359 keer bekeken

Dag,

Wederom werkt mijn speedlinq mail adres niet.
22 11 2018 lag (door aanpassingen van Telfort) het Speedlinq mail verkeer plat.
De oplossing kwam toen van een (Speedlinq)klant van Telfort en die werkte.
Helaas maar tot 1-12-2018....

Uiteraard heb ik hier al (diverse malen) contact over gehad met de helpdesk van Telfort.
Maar je voelt hem al; tot op heden (bijna 2 maanden later) geen oplossing. (???)
Super frustrerend.

Iemand hier een oplossing?
En ja, ik heb mijn servergegevens al meerdere malen aangepast maar niets werkt mee.
Sterker nog; Voorheen zag je op mijn "mijntelfort" dashboard nog mijn Speedlinq account staan maar die is nu ook verdwenen... diepe zucht...

Goed bezig Telfort.

Marcel.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 februari 2019, 09:24

Excuses voor de late reactie Marcel, het lees ik je bericht nu pas, ik had verlof, vermoedelijk is je bericht over het hoofd gezien. Had natuurlijk niet mogen gebeuren, nogmaals excuses.

Ik ben uiteraard wel meteen in de kwestie gedoken. Ik zie dat er afgelopen weken veel besproken is intern, maar de echte oplossing is nog niet gevonden jammer genoeg. Dit lijkt toch lastiger te zijn dan gehoopt. Mijn collega's van de Technische Dienst wachten dan ook nog op verdere terugkoppeling voor het oplossen van het probleem.

Alleen als ik het goed zie is het voor jou al te laat en wil je er niet meer op wachten. Ik zie namelijk een opzegging staan.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marcel_66, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je nog steeds problemen hebt met jouw speedlinq e-mailadres. Je hebt de servers al aangepast naar die van telfort.nl? Dat helpt dus niet? En nu is zelfs het e-mailadres uit Mijn Telfort verdwenen?

Ik wil graag eens meekijken naar de stand van zaken. Ik heb hier echter nog geen gegevens voor. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik mee kan kijken naar de situatie.
Hoi Bart,

Ik heb wat gegevens (Telfort gebruikersnaam & tel nummer) toegevoegd.

Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marcel, dat zijn echter niet goed gegevens waarop ik kan zoeken. Zou je ook nog jouw postcode + huisnummer willen toevoegen?

Ook ben ik nog benieuwd naar de antwoorden op de vragen. Hoe meer informatie ik heb, hoe makkelijker ik kan zoeken.
Hoi Bart,

Ik heb mijn adresgegevens ingevuld bij "Extra informatie".

Verder beantwoord ik geen vragen zoals: Wat doe je dagelijks? Waar sta je Voor? Etc...

Grt,
Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens Marcel, die zijn voldoende om mee te kijken. Je gaf aan dat de speedlinq adres niet meer zichtbaar was in Mijn Telfort. Ik heb even meegekeken en dat kan kloppen helaas. Ik zie dat het speedlinq mailadres is verwijderd, samen met nog een telfortmailadres. Hoe dit komt weet ik niet. Ik lees ook dat je hier al contact over hebt gehad en dat de Technische Dienst het in onderzoek heeft. Want je kan het mailadres ook niet weer toevoegen toch?

Ben je hier nog weer over bericht? Ik zie namelijk dat de Technische Dienst het bij de e-mailspecialisten hebben uitgezet. Ik hoor het graag.
Hoi Bart,

"Want je kan het mailadres ook niet weer toevoegen toch?"
Ik kan daar helaas idd geen Speedlinq mail adres daar toevoegen. =/


Ben je hier nog weer over bericht?
Nee helaas niet.

Grt,
Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is spijtig om te lezen Marcel. Ik ga even navragen hoe het staat met het onderzoek. Of dat al afgerond is enz. Ik zie dat het bij de specialist is uitgezet, ik durf alleen niet exact te zeggen hoe en wat. Hier kom ik nog bij je op terug.
Hoi Bart,

Het blijft helaas angstvallig stil vanuit jullie kant.
Niet echt klantvriendelijk mijn inziens daar ik al sinds 1 december j.l. geen mail meer kan ontvangen op mijn Speedlinq adres. Zeer vreemde gang van zaken dit.

Grt,
Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Excuses voor de late reactie Marcel, het lees ik je bericht nu pas, ik had verlof, vermoedelijk is je bericht over het hoofd gezien. Had natuurlijk niet mogen gebeuren, nogmaals excuses.

Ik ben uiteraard wel meteen in de kwestie gedoken. Ik zie dat er afgelopen weken veel besproken is intern, maar de echte oplossing is nog niet gevonden jammer genoeg. Dit lijkt toch lastiger te zijn dan gehoopt. Mijn collega's van de Technische Dienst wachten dan ook nog op verdere terugkoppeling voor het oplossen van het probleem.

Alleen als ik het goed zie is het voor jou al te laat en wil je er niet meer op wachten. Ik zie namelijk een opzegging staan.
Hoi Bart,

Los van het feit dat ik mijn contract heb opgezegd ga ik er nog wel (gewoon) vanuit dat mijn Speedlinq mail account wordt gefixt.

Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Het wordt nog steeds onderzocht door de specialisten. Mijn collega's van de technische dienst houden het in de gaten en zullen je berichten als er meer duidelijkheid is. Je bent je er wel bewust van dat wanneer je bij ons weg bent dat jouw mail op opgezegd wordt?
Voorlopig is nog steeds mijn Speedlinq mail account in "the void" verdwenen"...
Dat is gewoon balen en wacht nog steeds tot dit is opgelost.

Ik blijf nog even bij Telfort maar fijn is anders nu en hoop dat er een oplossing komt.

Marcel.
Reputatie 8
Badge +11
Dat kan ik mij voorstellen Marcel. Ik hoop ook dat het snel opgelost gaat worden. Mijn collega's van de Technische Dienst zijn er nog mee bezig. Het lijkt echter ingewikkelder dan gedacht. Hopelijk komen ze snel met een update.

Reageer