vraag

Speedlinq mail in- & uit-gaand werkt (weer) niet


Dag,

Wederom werkt mijn speedlinq mail adres niet.
22 11 2018 lag (door aanpassingen van Telfort) het Speedlinq mail verkeer plat.
De oplossing kwam toen van een (Speedlinq)klant van Telfort en die werkte.
Helaas maar tot 1-12-2018....

Uiteraard heb ik hier al (diverse malen) contact over gehad met de helpdesk van Telfort.
Maar je voelt hem al; tot op heden (bijna 2 maanden later) geen oplossing. (???)
Super frustrerend.

Iemand hier een oplossing?
En ja, ik heb mijn servergegevens al meerdere malen aangepast maar niets werkt mee.
Sterker nog; Voorheen zag je op mijn "mijntelfort" dashboard nog mijn Speedlinq account staan maar die is nu ook verdwenen... diepe zucht...

Goed bezig Telfort.

Marcel.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hoi Marcel_66, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je nog steeds problemen hebt met jouw speedlinq e-mailadres. Je hebt de servers al aangepast naar die van telfort.nl? Dat helpt dus niet? En nu is zelfs het e-mailadres uit Mijn Telfort verdwenen?

Ik wil graag eens meekijken naar de stand van zaken. Ik heb hier echter nog geen gegevens voor. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik mee kan kijken naar de situatie.
Hoi Bart,

Ik heb wat gegevens (Telfort gebruikersnaam & tel nummer) toegevoegd.

Marcel.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Marcel, dat zijn echter niet goed gegevens waarop ik kan zoeken. Zou je ook nog jouw postcode + huisnummer willen toevoegen?

Ook ben ik nog benieuwd naar de antwoorden op de vragen. Hoe meer informatie ik heb, hoe makkelijker ik kan zoeken.
Hoi Bart,

Ik heb mijn adresgegevens ingevuld bij "Extra informatie".

Verder beantwoord ik geen vragen zoals: Wat doe je dagelijks? Waar sta je Voor? Etc...

Grt,
Marcel.

Reageer