beantwoord

Spamfilters zelf instellen?

• 22 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 2

Hi,

Voor de inlijving bij KPN, kon ik zelf bij mijn (Telfort)XMSnet mailboxen aangeven of ik berichten die als spam waren gemarkeerd (aangegeven met ‘spam’ tussen accolades) wilde ontvangen of ze rechtstreeks het riool in wilde laten gaan. Dat laatste werkte perfect… Na de migratie kan ik die instelmogelijkheid nergens meer vinden. Zie ik iets over het hoofd? In mijn nieuwe Telfortwebmail trof ik vandaag in de spamfolder weer ‘spam’ gemarkeerde berichten aan.

Telefortuna

icon

Beste antwoord door JanD 23 oktober 2020, 07:55

Hallo @telefortuna , ik lees dat je gemigreerd bent naar KPN en kun je daar je vraag stellen in het KPN forum of via 0800 0402.

Als KPN klant kun je nu beter de KPN webmail gebruiken.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @telefortuna , ik lees dat je gemigreerd bent naar KPN en kun je daar je vraag stellen in het KPN forum of via 0800 0402.

Als KPN klant kun je nu beter de KPN webmail gebruiken.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @telefortuna, ik raad je aan om de tips van JanD te volgen. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als je de Webmail van KPN gebruikt. Mocht je er daarmee niet uit komen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je verder.

Reputatie 2

@Alexandra - Telfort 

@JanD 

Hi,

Sorry, maar ik gebruik sinds de migratie webmail van KPN. Ik kom daar automatisch terecht als ik inlog op webmail.telfort.nl. Die link heb ik nu verwijderd en vervangen door webmail.kpnmail.nl, maar het resultaat is hetzelfde. Best. Maar mijn vraag ging over de spamfilterinstellingen en die moeten nu in de MijnKPN omgevingen worden gedaan? En daar kan ik nu juist niet de instelmogelijkheden vinden die voorheen in MijnTelfort wel beschikbaar waren. Ik ga nu dan maar op het KPN forum verder… Bedankt voor de reacties.

Telefortuna

Reageer