Sinds een jaar zit ik bij Telfort, maar het spamfilter wil maar niet leren en er komt veel te veel normale mail in terecht, zelfs die van mijn eigen account cq. mailadres.
Ik klik nu een jaar op 'Geen spam' maar er verandert niets, wat te doen. Dit gaat zo niet langer. Je kunt zelfs niet whitelisten. Als dit niet snel opgelost wordt moet ik helaas een andere provider zoeken, vrees ik.
icon
Beste antwoord door Bart - Telfort 4 juli 2018, 16:06
Hoi PeterABC, welkom op het Forum. Nu ben je hier terecht gekomen omdat mails verwacht, alleen deze niet in je Postvak In krijgt. Deze worden tegen gehouden door de spamfilter. Dat is niet fijn, dat begrijp ik heel goed. Ik wil je aanraden om dit probleem eens voor te leggen bij de
Abusedesk. Mijn collega's daar weten alles over spam en de filters, zij gaan het dan beoordelen en op zoek naar een oplossing. Zou je mij het willen laten weten hoe het verlopen is?
Bekijk reactie