Telfort markeert ten onrechte veel berichten als spam. Absurdste voorbeeld: aanmeldingbericht voor dit forum dat van Telfort zelf komt, gaat naar de spamfolder, maar ook de nieuwsbrief van het AD, berichten van Facebook en allerlei persoonlijke correspondentie. Het aantal daadwerkelijke spamberichten is in mijn geval minimaal.
Als de Windows mailapp vervolgens de als spam gemarkeerde berichten ophaalt, worden de mails automatisch in de map Spam gezet. Je kunt er geen pijl optrekken en het is niet werkbaar. Kan ik ergens voor een individuele account het spamfilter uitzetten, zodat alle binnenkomende berichten door Telfort in de Inbox geplaatst worden?
Geef mensen aub de keuze om het spamfilter aan of uit te zetten.
---
Om het verhaal nog gecompliceerder te maken zijn er in de Windows mail app zowel mappen in het Nederlands als Engels te zien. Telfort gebruikt Engels voor de naam van haar mappen en mijn Windows versie Nederlands. Ik vermoed, maar dat kan ik niet uitvinden, dat Windows zelfs exact de map 1:1 van de bron kopieert. Laatste kan Telfort overigens niets aan doen, maar maakt het extra lastig.
Beste antwoord door Enterprise
Je kan in ieder geval per account in de Telfort webmail één of meerdere emails selecteren en aanmerken als 'geen spam'.
Wellicht scheelt dat...
Bekijk reactie
Wellicht scheelt dat...