beantwoord

spam mijn telfort factuur

• 1 maart 2017
  • 3 reacties
  • 1238 keer bekeken

Onderstaande mail ontvangen van telfort?

Mijn Telfort Factuur
28/02/2017 - 04:37
Telfort (info@serverno-reply.online)
MeerBlokkeren

Beste klant,

Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 152,94. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.
Overzicht van al uw facturen in Mijn Telfort
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar Mijn Telfort te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde Telfort omgeving.

Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur Mijntelfort.nl/factuur.

Vriendelijke groet,
Telfort
Mijn Telfort App
Met de Mijn Telfort app kunt u altijd en overal uw verbruik bekijken, uw facturen bekijken, en nog veel meer. Ook kunt u uw abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. U zet zelf ook eenvoudig extra bundels aan. Regel dus voortaan zelf uw zaken met de Mijn Telfort app.
U kunt de app gratis downloaden voor iPhone en Android. U logt in met uw 06-nummer en uw wachtwoord voor Mijn Telfort.
Heeft u nog vragen?
Op het Telfort Forum hebben we een selectie voor u gemaakt met de meest gestelde vragen. Via het forum kunt u snel en gemakkelijk antwoorden vinden op vragen over uw mobiele abonnement. Staat u vraag er niet tussen? Dan kunt u natuurlijk ook terecht bij onze online Klantenservice.
NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet lezen.

Voor dit bedrag heb ik geen abonnement bij telfort. Dus SPAM
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 1 maart 2017, 19:32

En in aanvulling: het is een phising-mail.

dus gewoon selecteren en shift-delete...
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn telfort (dus niet via dme link in deze mail) dan kun je bij facturen alles precies zien
Reputatie 8
Badge +10
En in aanvulling: het is een phising-mail.

dus gewoon selecteren en shift-delete...
Reputatie 8
Badge +7
Hallo fietsertje, welkom op het forum! Zoals Kees-Jan heeft aangegeven is dit een phishing-mail. Zie onderstaande link.

Let op: phishing e-mails in omloop

Reageer