beantwoord

SPAM is geen SPAM

• 24 december 2019
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Ik zie dat er al heel veel en heel lang ons SPAM gepraat wordt, maar ik begin maar even opnieuw. Er wordt bij mij teveel mail als SPAM gemarkeerd. Ik moet steeds webmail in om te kijken of er iets in de SPAMbox is blijven hangen en dat dan markeren als geen SPAM. Het maakt niet uit hoe vaak ik dat doe, berichten van bepaalde afzenders blijven in SPAM terecht komen. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik dat kan voorkomen en het systeem lijkt ook niet te leren van het feit dat ik steeds dezelfde afzenders als niet-SPAM aanmerk. Wat kan ik doen om te zorgen dat vertrouwde afzenders niet in SPAM terecht komen?

BVD!

Fred.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 december 2019, 17:57

Hoi @FredJ, welkom op het forum. Spam is altijd vervelend, maar berichten die in de spam map komen die geen spam zijn is misschien nog wel vervelender! Op die manier kan je belangrijke berichten missen. Dit is iets waar wij ook hard aan werken, om die reden zijn we bezig om een nieuwe webmail beschikbaar te maken voor iedereen. Daarin zitten onder andere verbeteringen voor spam, zoals je op de link in de vorige zin kunt zien.

Heb je de nieuwe webmail al? Als dat nog niet zo is zal je daar nog naar worden overgezet en daarna zal je daarin een verbetering moeten merken. Als je de mail ook ophaalt met een mailprogramma en hierin de IMAP instellingen gebruikt, zullen je wijzigingen van de webmail ook in jouw programma merken. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FredJ, welkom op het forum. Spam is altijd vervelend, maar berichten die in de spam map komen die geen spam zijn is misschien nog wel vervelender! Op die manier kan je belangrijke berichten missen. Dit is iets waar wij ook hard aan werken, om die reden zijn we bezig om een nieuwe webmail beschikbaar te maken voor iedereen. Daarin zitten onder andere verbeteringen voor spam, zoals je op de link in de vorige zin kunt zien.

Heb je de nieuwe webmail al? Als dat nog niet zo is zal je daar nog naar worden overgezet en daarna zal je daarin een verbetering moeten merken. Als je de mail ook ophaalt met een mailprogramma en hierin de IMAP instellingen gebruikt, zullen je wijzigingen van de webmail ook in jouw programma merken. 

Reageer