beantwoord

Spam is geen spam

• 22 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik krijg mail van het ziekenhuis en afhankelijk van de inhoud komt deze in de spammap van webmail sinds een week.

Ik gebruik normaliter geen webmail, alles wordt doorgestuurd. Omdat ik mails miste op advies van Telfort in spammap webmail gekeken.

Nu is het vreemde dat alleen de mails die een inlogcode bevatten in spam terecht komen. Andere inhoud van dit mailadres komt gewoon door.

Aangezien er geen optie is om spam als veilig te markeren heb inmiddels een filter aangemaakt zodat alle spam ook wordt doorgestuurd.

Ik ga er vanuit dat het ziekenhuis geen spam verstuurd. no_reply@spaarnegasthuis.nl

Waarom opeens spam?
icon

Beste antwoord door Kaljo 29 oktober 2018, 11:20

Later reactie ziek geweest. Moest vanochtend weer inlogcode hebben, mail kwam nu zonder spammarker binnen ☺️ . Ik had ook al tijdje contact met ziekenhuis en vermoed dat ze daar iets veranderd hebben.

Met filter wordt nu alle spammail doorgestuurd wel zo handig.

Bedankt voor je reactie, denk dat het hierbij opgelost is.

Oh er is een "geen spam" knop, als je die een week of 2 gebruikt om aan te geven dat het geen spam is heeft ie geleerd dat ie ze in de inbox moet zetten. Vage langdurige optie.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Kaljo, wat irritant dat de mails van het ziekenhuis met een inlogcode in de spam terecht komen. Ik kan mij voorstellen dat dit belangrijke mails zijn die je niet wilt missen. Als ik het verhaal zo lees dan lijkt het of de spamfilter de inlogcode als niet betrouwbaar beschouwd. Nu begrijp ik dat je deze mails als deze in de spammap terecht zijn gekomen kun je deze niet markeren als niet spam? Staat daar helemaal geen knop? En komen ze wel aan met het filter?
Reputatie 1
Later reactie ziek geweest. Moest vanochtend weer inlogcode hebben, mail kwam nu zonder spammarker binnen ☺️ . Ik had ook al tijdje contact met ziekenhuis en vermoed dat ze daar iets veranderd hebben.

Met filter wordt nu alle spammail doorgestuurd wel zo handig.

Bedankt voor je reactie, denk dat het hierbij opgelost is.

Oh er is een "geen spam" knop, als je die een week of 2 gebruikt om aan te geven dat het geen spam is heeft ie geleerd dat ie ze in de inbox moet zetten. Vage langdurige optie.
Reputatie 8
Badge +12
Goed om te lezen dat het nu is opgelost. Daar ben ik bij om. Mocht je nog andere vragen of dergelijke hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer