beantwoord

Spam info@koningkortingnl.eu blokkeren lukt niet

  • 10 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb in de webmail mails van info@koningkortingnl.eu geblokkeerd. Deze komen nog steeds binnen maar dan in de spambak. Is er een manier om deze mails volledig te blokkeren, dus ook uit de spambak?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 augustus 2020, 13:55

@Roos2020 Ik heb terugkoppeling gekregen van de specialist. In principe luistert de Webmail gewoon naar de regels die jij instelt, zoals het blokkeren van een afzender. Echter, als Webmail zie dat een bepaalde afzender/mail als spam is bestempeld, dan overstijgt dat de door jou ingestelde regels, en wordt de mail automatisch verplaatst naar de spam map. Dat is waarom je de mails toch terug ziet in de map spam.

Ik hoop dat dat het verduidelijkt. Ik zie ook dat @Tuut-Tuut nog een goede tip gedeeld heeft en hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. 

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Roos2020, nog van harte welkom hier op ons forum! 

We zijn door drukte minder snel bij jouw topic dan anders. Ik begrijp dat je via webmail een afzender hebt geblokkeerd maar dat je de mails toch nog steeds krijgt. Hoe staat het er nu voor? Gebeurt dit nog steeds of heb je in de tussentijd een oplossing gevonden?

Nog steeds hetzelfde probleem

Reputatie 8
Badge +11

@Roos2020 Goed dat je het laat weten. Kan je een screenshot van de instellingen maken, dat je het e-mailadres hebt geblokkeerd en dat hier delen? Dan kijk ik graag even met je mee naar wat er mis gaat.

 

Reputatie 8
Badge +11

@Roos2020 Dankjewel voor het screenshot, dat moet goed zijn. Ik ga navraag voor je doen over hoe het zit met het ontvangen van deze mails, aangezien je ze nog wel in de spam map ontvangt, ondanks deze blokkade die je ingesteld hebt. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik meer weet. 

Reputatie 8
Badge +16

Overigens kan je hier: https://koningkortingnl.eu/#unsubscribe je afmelden voor verdere emails.

Reputatie 8
Badge +11

@Roos2020 Ik heb terugkoppeling gekregen van de specialist. In principe luistert de Webmail gewoon naar de regels die jij instelt, zoals het blokkeren van een afzender. Echter, als Webmail zie dat een bepaalde afzender/mail als spam is bestempeld, dan overstijgt dat de door jou ingestelde regels, en wordt de mail automatisch verplaatst naar de spam map. Dat is waarom je de mails toch terug ziet in de map spam.

Ik hoop dat dat het verduidelijkt. Ik zie ook dat @Tuut-Tuut nog een goede tip gedeeld heeft en hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. 

Unsubscribe hielp niet. De spammail nam juist toe

Unsubscribe hielp niet. De spammail nam juist toe

Hallo @Roos2020 , dat kan kloppen, want met de unsubsribe-knop heb je eigenlijk bevestigd dat je emailadres bestaat en val je nu in de prijzen.

 

Dat was al duidelijk. Waarom geeft Telfort dit advies en waarom is spam blokkeren bij Telfort/kpn  niet mogelijk?

Reputatie 8
Badge +11

@Roos2020 Ai, jammer dat dat zo werkt. Spam wordt verzameld in de spam map, om te zorgen dat je niet allerlei afzenders zelf moet gaan blokkeren. Als je dan de spam map geregeld leeg maakt, is dat het enige dat je eventueel hoeft te doen. 

Reageer