SMTP-server van Concepts niet meer in de lucht?

• 12 november 2016
  • 4 reacties
  • 793 keer bekeken

Net 20 euro verbrand bij de Telfort-helpdesk zonder oplossing; het is niet mogelijk om mail te versturen (wat tot een week geleden altijd werkte via smtp.concepts.nl poort 587).
Het maakt niet uit via welke emailsoftware of besturingssysteem; niets werkt. Ook de helpdesk lukte het niet met meekijken onder Windows 10.

Als ik de enig ben die dit heeft, dan moet het bij mij liggen. Het is altijd mogelijk dat één van de systemen hier thuis spam verstuurd (al is het bijna allemaal Linux-gebaseerd). Maar: dan mailt men daar mij toch over en weet de helpdesk dat toch ook?

4 reacties

Reputatie 8
Net 20 euro verbrand bij de Telfort-helpdesk
Hoe dat zo??
Bellen naar de klantenservice is bij Telfort altijd 50 cent per gesprek.
Net eender of je een minuut aan de telefoon bent of 1 uur.
(Met daarnaast de gebruikelijke belkosten).
Reputatie 2
Badge +1
En het zijn die "gebruikelijke belkosten" die wel eens kunnen oplopen als je met een prepaid mobiel belt.... want dat moet je uiteindelijk wel als er een internet probleem de hoofdreden van het contacteren van de helpdesk is ;)
Dat probleem heb ik ook al gehad...
Net 20 euro verbrand bij de Telfort-helpdesk zonder oplossing; het is niet mogelijk om mail te versturen (wat tot een week geleden altijd werkte via smtp.concepts.nl poort 587).
Het maakt niet uit via welke emailsoftware of besturingssysteem; niets werkt. Ook de helpdesk lukte het niet met meekijken onder Windows 10.

Als ik de enig ben die dit heeft, dan moet het bij mij liggen. Het is altijd mogelijk dat één van de systemen hier thuis spam verstuurd (al is het bijna allemaal Linux-gebaseerd). Maar: dan mailt men daar mij toch over en weet de helpdesk dat toch ook?

Hallo,

Heb idd al een aantal maanden dit probleem. Kom er ook niet uit. Kan geen mail meer verzenden vanuit smtp.concepts.nl port 587. Heb jij al een oplossing hiervoor gekregen?
Hetzelfde probleem, Probeer het op te lossen via het Forum.

Reageer