Sinds een paar dagen geen e-mail meer van Telfort

Tags:
Gorbatjov Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Gorbatjov heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
Reacties: 40
Piekfijn

Piekfijn

14 februari 2017, 22:33

Wat een ongelovige pruts zooi bij Telfort ,sinds een paar dagen geen mail meer al tig opnieuw ingesteld en nog steeds geen verbinding,,ben een beetje klaar met Telfort.
Drank lost niets op .....maar melk ook niet.
  • Leon - TelfortLeon - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Leon - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 3925
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

16 februari 2017, 16:42

Hoi Gorbatjov,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je niet bij je e-mail kan! Lukt het wel om in te loggen in de webmail?
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopleon.
  • Gorbatjov Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Gorbatjov heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

16 februari 2017, 16:54

Ja dat werk wel maar vind ik veel te omslachtig,de server van telfort heeft de verbinding geweigerd.
    Heb a diverse malen account opnieuw ingesteld heel soms haalt ie 1 keer mail op en daarna weer hetzelde .
    Postvak in controleren op nieuwe email.rapoteerfout (0x800CCOE)De map postvak in van account.........@telfort.nl kan niet worden van de IMAP mail server Foutkan verbinding maken met de server.
    Volgens jullie klantenservice word outlook niet ondersteund alleen webmail dus ik moest maar ff kijken.
    Laptop leeg gehaald schone windows schone outlook geinstaleerd maar het zelde probleem.
    Firewall op laptop uit firewall router uit firewall modem uit hetzelde verhaal

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Leon - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

16 februari 2017, 17:23

Ik begrijp dat het omslachtig is om de webmail te gebruiken, maar het is voor mij wel belangrijk om te weten of dat wel goed werkt of ook niet. Goed om t weten dat er met de webmail geen problemen zijn! :)

Welke mailcliënt gebruik je?
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopleon.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

16 februari 2017, 17:35

Outlook 2016 op imap telfort..Het heeft altijd goed gewerkt totdat ik een ander modem kreeg

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

16 februari 2017, 20:58

Ohh het speelt dus sinds dat je een ander modem hebt gekregen! Dat is natuurlijk ook interessante info voor mij! Heb je het modem al een harde reset gegeven?

Ik vind het wel bijzonder als dit hele specifieke probleem in het modem fout gaat. Heb het ook met een andere laptop kunnen testen?
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

16 februari 2017, 22:55

Ja al een paar keer harde reset, port forwarding etc etc, net weer account opnieuw aangemaakt en hij heeft 1 keer mail binnengehaald en daarna weer hetzelfde euvel
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

16 februari 2017, 22:57

Andere laptop met een telfort alias heeft hetzelde probleem, verbinding door server verbroken of geweigerd.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

17 februari 2017, 18:20

Hallo Gorbatjov,

Ik blijf het bijzonder vinden! Het houdt mij ook bezig dat het speelt sinds de modemwissel. Stuur mij daarom je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je nog eens een ander modem toe.

Bedankt alvast!

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 12:33

Goedemiddag,

Ik heb je berichtje ontvangen, dank je! En direct een ander modem voor je besteld.

Plaats je hier een berichtje als je 'm binnen hebt? :)
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

18 februari 2017, 14:28

Doe ik
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 13:55

Gister modem binnen gekregen ,net geinstaleerd en tot nu toe werk het weer normaal.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 14:42

Te voorbarig weer hetzelfde.

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via .......@telfort.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ..........@telfort.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.
  • Kees-Jan

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kees-Jan heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 9720
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

21 februari 2017, 14:46

https://www.google.nl/webhp?q=imap+0x800ccc0e+outlook

De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).

Oplossing:

Zorg ervoor dat het email account correct is ingesteld in Outlook (servernamen inkomende en uitgaande mail)
    Probeer mail te ontvangen of te verzenden met uw firewalls en andere security software uit en kijk of dit het probleem veroorzaakt
    Wanneer dit helpt, stel de firewall dan zo in dat hij overweg kan met Outlook
    Ik post hier om anderen te helpen en voor mijn plezier. Ik ben geen Telfort- of KPN medewerker.
  • Kees-Jan

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kees-Jan heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

21 februari 2017, 14:49

oftewel, heb je antivirus of firewall geinstalleerd?
    Zo ja: gaarne verwijderen! Heb je Windows 10? Dan heb je geen extra AntiVirus en/of FireWall nodig...
    Ik post hier om anderen te helpen en voor mijn plezier. Ik ben geen Telfort- of KPN medewerker.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 16:26

Alles staat uit ,instellingen niet op poort 110 en 25 dat is pop3 ik heb 993 en 587.
    Waarom werkt het de ene keer wel en de andere keer niet?
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 17:24

Oja deze krijg ik ook vaak.
    Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding onverwacht verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 20:22

Nu deze
    Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding geweigerd.
    Al sla je me de kroeg in , ik weet het niet meer.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

21 februari 2017, 20:24

Test-e-mailbericht verzenden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
  • Kees-Jan

Forum topper
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

22 februari 2017, 07:16

Heb je Windows 10?

Installeer eens: https://www.microsoft.com/en-gb/store/p/mail-and-calendar/9wzdncrfhvqm (gewoon als test!)

bij account toevoegen vul je je telfort mailadres in en je mailbox-wachtwoord

kan je met die mailclient wél mails versturen en ontvangen?
  • Kees-Jan

Forum topper
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

22 februari 2017, 07:17

Ik heb net ook die mailclient geinstalleerd en kan zonder problemen mails versturen en ontvangen zónder iets aan server instellingen te doen (kan ook niet in die mailclient...)
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

23 februari 2017, 10:59

Vreemd het werkt nu alweer een hele dag goed ,alleen is opeens mijn postvak in leeg rara hoe kan dat?
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

24 februari 2017, 17:41

Werkt nu weer niet weer dezelfde melding.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

27 februari 2017, 16:17

Nog steeds niks ga me abbo maar op zeggen en naar een andere provider.
  • Gorbatjov Auteur

Schrijft lekker mee
    Piekfijn

Piekfijn

27 februari 2017, 20:17

telefonisch contact met telfort word je ook niet wijzer van krijg als antwoord dat ze alleen webmail ondersteunen ,account zal wel niet goed staan,ik kom go%@&#*()@(#&^#% niet uit een ei ,vandaag 1 keer mail op kunnen halen .
    Ben het echt zat stap over naar een ander .
    Ik zeg Telfort is goed bezig.
  • Galdor68

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Galdor68 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 451

27 februari 2017, 23:32

Het is dan wel te hopen voor je dat daar niet hetzelfde probleem ontstaat.
    Ik gebruik de ingebakken windows10 mail client en geen problemen. Outlook wil bij mij niet eens altijd opstarten.
    Dat modem verhaal is wel heel vreemd. Werk je met een PC of laptop? Als het een laptop is kan je bij iemand anders dan wel je mail ophalen?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.