Sinds een paar dagen geen e-mail meer van Telfort

Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Wat een ongelovige pruts zooi bij Telfort ,sinds een paar dagen geen mail meer al tig opnieuw ingesteld en nog steeds geen verbinding,,ben een beetje klaar met Telfort.
Dit topic is gesloten

42 reacties

Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Gorbatjov,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je niet bij je e-mail kan! Lukt het wel om in te loggen in de webmail?
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Ja dat werk wel maar vind ik veel te omslachtig,de server van telfort heeft de verbinding geweigerd.
Heb a diverse malen account opnieuw ingesteld heel soms haalt ie 1 keer mail op en daarna weer hetzelde .
Postvak in controleren op nieuwe email.rapoteerfout (0x800CCOE)De map postvak in van account.........@telfort.nl kan niet worden van de IMAP mail server Foutkan verbinding maken met de server.
Volgens jullie klantenservice word outlook niet ondersteund alleen webmail dus ik moest maar ff kijken.
Laptop leeg gehaald schone windows schone outlook geinstaleerd maar het zelde probleem.
Firewall op laptop uit firewall router uit firewall modem uit hetzelde verhaal
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Ik begrijp dat het omslachtig is om de webmail te gebruiken, maar het is voor mij wel belangrijk om te weten of dat wel goed werkt of ook niet. Goed om t weten dat er met de webmail geen problemen zijn! :)

Welke mailcliënt gebruik je?
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Outlook 2016 op imap telfort..Het heeft altijd goed gewerkt totdat ik een ander modem kreeg
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Ohh het speelt dus sinds dat je een ander modem hebt gekregen! Dat is natuurlijk ook interessante info voor mij! Heb je het modem al een harde reset gegeven?

Ik vind het wel bijzonder als dit hele specifieke probleem in het modem fout gaat. Heb het ook met een andere laptop kunnen testen?
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Ja al een paar keer harde reset, port forwarding etc etc, net weer account opnieuw aangemaakt en hij heeft 1 keer mail binnengehaald en daarna weer hetzelfde euvel
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Andere laptop met een telfort alias heeft hetzelde probleem, verbinding door server verbroken of geweigerd.
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Gorbatjov,

Ik blijf het bijzonder vinden! Het houdt mij ook bezig dat het speelt sinds de modemwissel. Stuur mij daarom je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je nog eens een ander modem toe.

Bedankt alvast!
Leon - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag,

Ik heb je berichtje ontvangen, dank je! En direct een ander modem voor je besteld.

Plaats je hier een berichtje als je 'm binnen hebt? :)
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Doe ik
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Gister modem binnen gekregen ,net geinstaleerd en tot nu toe werk het weer normaal.
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Te voorbarig weer hetzelfde.

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via .......@telfort.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ..........@telfort.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
https://www.google.nl/webhp?q=imap+0x800ccc0e+outlook

De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).

Oplossing:

Zorg ervoor dat het email account correct is ingesteld in Outlook (servernamen inkomende en uitgaande mail)
Probeer mail te ontvangen of te verzenden met uw firewalls en andere security software uit en kijk of dit het probleem veroorzaakt
Wanneer dit helpt, stel de firewall dan zo in dat hij overweg kan met Outlook
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
oftewel, heb je antivirus of firewall geinstalleerd?
Zo ja: gaarne verwijderen! Heb je Windows 10? Dan heb je geen extra AntiVirus en/of FireWall nodig...
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Alles staat uit ,instellingen niet op poort 110 en 25 dat is pop3 ik heb 993 en 587.
Waarom werkt het de ene keer wel en de andere keer niet?
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Oja deze krijg ik ook vaak.
Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding onverwacht verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Nu deze
Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding geweigerd.
Al sla je me de kroeg in , ik weet het niet meer.
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Test-e-mailbericht verzenden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Heb je Windows 10?

Installeer eens: https://www.microsoft.com/en-gb/store/p/mail-and-calendar/9wzdncrfhvqm (gewoon als test!)

bij account toevoegen vul je je telfort mailadres in en je mailbox-wachtwoord

kan je met die mailclient wél mails versturen en ontvangen?
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb net ook die mailclient geinstalleerd en kan zonder problemen mails versturen en ontvangen zónder iets aan server instellingen te doen (kan ook niet in die mailclient...)
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Vreemd het werkt nu alweer een hele dag goed ,alleen is opeens mijn postvak in leeg rara hoe kan dat?
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Werkt nu weer niet weer dezelfde melding.
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
Nog steeds niks ga me abbo maar op zeggen en naar een andere provider.
Gorbatjov
Reputatie 1
Badge
telefonisch contact met telfort word je ook niet wijzer van krijg als antwoord dat ze alleen webmail ondersteunen ,account zal wel niet goed staan,ik kom go%@&#*()@(#&^#% niet uit een ei ,vandaag 1 keer mail op kunnen halen .
Ben het echt zat stap over naar een ander .
Ik zeg Telfort is goed bezig.
Galdor68
Het is dan wel te hopen voor je dat daar niet hetzelfde probleem ontstaat.
Ik gebruik de ingebakken windows10 mail client en geen problemen. Outlook wil bij mij niet eens altijd opstarten.
Dat modem verhaal is wel heel vreemd. Werk je met een PC of laptop? Als het een laptop is kan je bij iemand anders dan wel je mail ophalen?