beantwoord

Resetten wachtwoord - werkt niet (SMS/Email/anders)

• 26 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik zit vast in een heel vreemd cirkeltje:
Ik kan niet meer in mijn emailadres van Telfort, sinds eind juli. Dan zou je verwachten dat je het wachtwoord kan resetten (blijkbaar klopt het oude niet meer). Echter, er wordt een code verstuurd naar een telefoonnummer die niet van mij is of een email gestuurd naar een emailadres wat niet van mij is. Proberen in te loggen/te resetten via mijn webmail werkt ook niet, want dan wordt de activatie-email verstuurd naar mijn emailadres@telfortglasvezel.nl. En daar kan ik dus niet meer in.
Als laatste redmiddel de klantenservice geprobeerd. Ik ben netjes doorverbonden door de KPN, maar heb het vervolgens na een uur hangen maar opgegeven.

Wie weet hoe ik nu mijn wachtwoord reset uit kan voeren en kan ontvangen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 13:14

@Stolker Super, dankjewel! Ik heb het e-mailadres bij je contactgegevens in onze systemen aangepast naar het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat. Dat betekent dat het nu moet lukken om het wachtwoord voor Mijn Telfort aan te passen, zodat je kan inloggen. Daarna kan je in Mijn Telfort het wachtwoord voor jouw e-mailadres wijzigen. 

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je terecht op het KPN Forum. Het Telfort Forum gaat binnenkort sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging hier op het forum volgt nog. We helpen je op het KPN Forum graag verder :slight_smile:

Bekijk reactie

5 reacties

@Alexandra - Telfort : Ik zie dat jij bij Telfort werkt en vaak zinnige dingen schrijft. Zou jij mij op weg kunnen helpen? MvrGr, Gertjan

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Stolker, ik lees inderdaad dat je in rondjes loopt op deze manier. Ik help je er graag uit!

Wat ik voor je kan doen, is het e-mailadres dat bij jouw contactgegevens staat (voor Mijn Telfort) aanpassen. Dan kan je vervolgens de wachtwoorden opnieuw instellen. Ik heb daarvoor ter verificatie wat gegevens nodig. Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer toevoegen in je forumprofiel? Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Geef je me een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt?

@Alexandra - Telfort : Superfijn! Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.
Dan wil je vast ook een emailadres? Zal ik die daar ook plaatsen? Of kan dat gewoon in deze communicatie?

@Alexandra - Telfort : Superfijn! Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.
Dan wil je vast ook een emailadres? Zal ik die daar ook plaatsen? Of kan dat gewoon in deze communicatie?

Hallo @Stolker Doe maar in je profiel

Reputatie 8
Badge +11

@Stolker Super, dankjewel! Ik heb het e-mailadres bij je contactgegevens in onze systemen aangepast naar het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat. Dat betekent dat het nu moet lukken om het wachtwoord voor Mijn Telfort aan te passen, zodat je kan inloggen. Daarna kan je in Mijn Telfort het wachtwoord voor jouw e-mailadres wijzigen. 

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je terecht op het KPN Forum. Het Telfort Forum gaat binnenkort sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging hier op het forum volgt nog. We helpen je op het KPN Forum graag verder :slight_smile:

Reageer