Problemen met uitgaande e-mail

• 16 maart 2018
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Geachte Dames en heren ,

Ik ben een klant van telfort van internet-bellen ; en ook mobiel prepaid;
ik heb een domein en eigen webhosting (afgeschermd) . sinds jr. 2014 moest De SMTP de uitgaan van mijn mail server (afgeschermd) via de SMTP van mijn internet provider geïnstalleerd worden. dat wel bij de oude internet provider tele2 is gebeurd;

sinds 2015 ben ik naar telfort verhuisd voor een abnnoment internet en bellen ;
pas gisteren heb ik opgemerkt dat er een storing de smtp van de server doet niet ; er geen email kunnen sturen
Gezien bovenstaande verzoek ik u a.u.b.om alsnog deze storing te herstellen ; en mij hierover met zo spoedige mogelijk te berichten.

Hoogachtende
E.I.M.Ghattas

========================
Hier stuur ik u de gegevens van de geïnstalleerde microsoft outlook 2007 van mijn account : (e-mailadres afgeschermd) die op mijn laptop is gestaan; daarbij verzoek ik a.u.b. de gegevens controleren. mij te adviseren of iets niet klopt is??? en de gegevens van de inloggen bij de SMTP .de gebruiksnaam en de wachtwoord. Dank U voor uw medewerking
E.I.M.Ghattas

Server information pop3
- Incoming email server : (afgeschermd)
- Outgoing mail server ( SMTP ) : smtp.telfort.nl

Mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd uit post

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi E.I.M. Ghattas, ik wil je met klem verzoeken je wachtwoord en persoonlijke gegevens niet zomaar op het forum te zetten. Wederom heb ik die gegevens uit je post gehaald. Wees hier echt voorzichtig mee!

Wat betreft de foutmelding. Als gebruikersnaam gebruik je het volledige e-mailadres en bijbehorende wachtwoord. Als beveiligingstype kiest je (START)TLS en als poort kies je 587. Met deze gegevens kan je ook op een niet Telfort verbinding gebruik maken van smtp.telfort.nl. Mocht je in je e-mailprogramma kunnen kiezen voor een wachtwoordversleuteling, kies dan voor 'normaal'.
De foutmelding geeft de volgende aan :-

[ Task 'info@kirllogreenco.com - Sending' reported error (0x800CCC80) : 'None of the authentication methods supported by this client are supported by your server. }

SVP. Ik heb nog een vraag !!!! Bij de Account Instelling van mijn Email : info@kirllogreenco.com'; inloggen gegevens van de SMTP log ik de gegevens in zoals het volgende :;
gebruiksnaam : e.i.m.ghattas ( Mijn Naam )
wachtwoord : (verwijderd)
Hierover vraag ik u of dit inlog gegevens klopt of niet ????

Dank u voor uw medewerking
E.I.M.Ghattas
Reputatie 7
Badge +7
Hoi E.I.M. Ghattas, ik heb je persoonlijke gegevens uit je post verwijderd. Dit is een publiek forum, pas daarom alsjeblieft goed op met wat je deelt!

Wat betreft je vraag; je geeft aan dat je niet uitgaand kan e-mailen. Op basis van de instellingen die je verstuurde kan ik niets afwijkends achterhalen. Wat merk je als je een e-mail probeert te versturen? Krijg je een foutmelding, komt het mailtje niet aan? Dat geeft me iets meer houvast om je passend advies te geven.

Reageer