beantwoord

Problemen met instellen van SMTP server e-mail op mijn telefoon Huawai P20 lite

  • 3 november 2018
  • 7 reacties
  • 769 keer bekeken

ik heb problemen met instellen van SMTP server e-mail op mijn telefoon Huawai P20 lite, nadat ik bij SMTPserver smtp.telfortglasvezel.nl heb ingevuld en bij poort 587 en als beveiligingstype SSL/TLS heb gekozen krijg ik de melding kan geen verbinding met de server maken vanwege een niet-vertrouwd of ongeldig certificaat

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 4 november 2018, 03:43

Ken je onderstaande linkjes al

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-emailinstellingen-smtp-imap-pop.htm


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
ik heb problemen met instellen van SMTP server e-mail op mijn telefoon Huawai P20 lit, nadat ik bij SMTPserver smtp.telfortglasvezel.nl heb ingevuld en bij poort 587 en als beveiligingstype SSL/TLS heb gekozen krijg ik de melding kan geen verbinding met de server maken vanwege een niet-vertrouwd of ongeldig certificaat
Hallo @Evertvanderp ,
die melding krijg ik ook altijd te zien als ik op een smartphone/tablet e-mail wil installeren met smtp.telfort.nl
Die melding gewoon negeren en doorgaan met instellen en dan werkt het gewoon goed.
Ik gebruik de outlook-app op de tablet/smartphone.
Reputatie 8
Badge +17
Ken je onderstaande linkjes al

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-emailinstellingen-smtp-imap-pop.htm


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm
Reputatie 8
Badge +9
@Evertvanderp Op aanvulling van @jimny vind je de volledige stappenplan om e-mail in te stellen op deze pagina.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Evert, welkom op het Telfort forum! Als je zo'n foutmelding krijgt bij het maken van de instellingen kan het zijn dat er iets niet goed staat. Op de linkjes die hierboven worden genoemd wordt uitgelegd welke instellingen je kunt gebruiken. Heb je die tips al kunnen toepassen? Is het daarmee gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Evert, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om de e-mail in te stellen op jouw telefoon?
Reputatie 1
Badge

Hallo, ik heb hetzelfde probleem op mijn Psmart van Huawei.Heb alle stappen gedaan die er zijn in bovengenoemde links. Toch krijg ik nog steeds hetzelfde bericht.

Update: Probleem is opgelost. Heb het kunnen instellen op mijn mobiel.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@R. Wiebrands, fijn dat het ondertussen al gelukt is om de e-mail in te stellen op jouw mobiel :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, dan kan je altijd een nieuw topic aanmaken.

Reageer