beantwoord

Problemen met e-mail

• 17 april 2019
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Is er een mail storing of heb ik iets verkeerd staan

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jacobus 19 april 2019, 11:30

Sorry voor de overlast maar het zat bij mij, de mac staat altijd als hij niet gebruikt wordt in sluimer. Na de reset was alles weer normaal . Je kan deze post daarom sluiten
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Geen enkel probleem hoor, @jacobus. Daar is geen sorry voor nodig. 🙂 Goed om te lezen dat het weer foutloos werkt!
Reputatie 8
Badge +19
Sorry voor de overlast maar het zat bij mij, de mac staat altijd als hij niet gebruikt wordt in sluimer. Na de reset was alles weer normaal . Je kan deze post daarom sluiten
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor het feit dat Apple nogal 'eigenzinnige' apparatuur op de martkt brengt hoor...
Misschien gaan ze zich dat daar in Cupertino ooit wel eens realiseren... 😉
Reputatie 2
Badge +4
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @jacobus. Van harte welkom hier op het Forum. Lastig dat e-mail niet werkt. Er is op dit moment geen storing bekend. Ik heb daarom wat meer informatie van je nodig om te achterhalen waar het probleem zit. Waar loop je precies tegenaan? Ontvang je geen mails, kan je geen mails versturen of ervaar je met zowel ontvangen als versturen problemen? Wat voor e-mailprogramma gebruik je? En wil je ook eens testen of webmail wel werkt? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jacobus ,
kijk hier eens:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Reageer