beantwoord

Problemen met account webmail

• 12 mei 2019
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Natasja ik wil je bedanken voor het terugzetten naar fox,ik wacht rustig af .
Bedankt voor de goede service .
Ik heb nog een vraag ? de webmail van mij werkt niet ,ik heb 3 accounts .
gs.k en hjk en viheg ,de account viheg kan ik niet meer gebruiken i.v.m. mail die ik binnen krijg onder deze naam..
kan ik de webmail met een andere naam geven bijv. vihege1974 graag een oplossing en nogmaals bedankt voor de goede service.
met vriendelijke groet
henk kruydenberg

*Admin: bericht verplaatst vanuit dit topic en nieuw topic aangemaakt wegens ander onderwerp.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 mei 2019, 13:12

Ik zie dat je op dit moment drie e-mailaccounts hebt: 'gs.kruydenberg', 'hjkruydenberg' en 'vihege'. Je moet met alle drie de accounts kunnen inloggen in je webmail en e-mail kunnen versturen/ontvangen. Begrijp ik goed dat je nog een extra e-mailaccount met 'vihege1974' wilt gebruiken? Laatstgenoemde account was inactief, maar ik heb dit opnieuw toegevoegd. Je moet dus nu ook weer kunnen inloggen met 'vihege1974'. Wil je dat eens proberen?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dag @hjkruydenberg. Zoals je ziet heb ik je bericht verplaatst en een nieuw topic aangemaakt voor je vraag rondom webmail. Het ligt vast aan mij, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik zie dat je drie e-mailaccounts hebt, waaronder 'vihege'. Laatstgenoemde kun je niet meer gebruiken? Of wil je dit verwijderen? Kan je dit iets verder toelichten? ☺
Reputatie 1
Ik zal het uitleggen ? de webmail en vihege is blijkbaar hetzelfde mail alleen het wachtwoord is anders .
Kan ik een nieuwe webmail aanmaken met een andere naam ,wat ik eerder schetste.
bedankt alvast voor de genoemde service.
Reputatie 8
Badge +10
Ik zie dat je op dit moment drie e-mailaccounts hebt: 'gs.kruydenberg', 'hjkruydenberg' en 'vihege'. Je moet met alle drie de accounts kunnen inloggen in je webmail en e-mail kunnen versturen/ontvangen. Begrijp ik goed dat je nog een extra e-mailaccount met 'vihege1974' wilt gebruiken? Laatstgenoemde account was inactief, maar ik heb dit opnieuw toegevoegd. Je moet dus nu ook weer kunnen inloggen met 'vihege1974'. Wil je dat eens proberen?
Reputatie 1
Hallo Natasja
Bedankt voor je info , ik ga dat doen onder de naam vihege1974
Ik kan helaas niet bellen over de combivoordeel , is dat al geregeld dat ik vanavond voetbal kan kijken d.m.v. Fox sport en staat combivoordeel dan ook aan
Natasja bedankt nogmaals voor je gedane werk ,je bent een topper.
Reputatie 8
Badge +10
Geen enkel probleem! 😄 Fijn dat webmail weer werkt. Betreft CombiVoordeel: daarover zijn we in gesprek in dit topic. Zullen we ons gesprek daar voortzetten?
Reputatie 1
Hallo Natasja dat vind een goed idee
Reputatie 1
we wachten het even af ,even een vraag over de webmail vihege1974 ,kan ik hierbij een nieuw wachtwoord aan toe voegen ?

*Admin: bericht verplaatst vanuit dit topic.
Reputatie 8
Badge +10
Je kunt het wachtwoord voor je Telfort e-mail wijzigen via Mijn Telfort. Nadat je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'Thuis' > 'E-mail'. Daar kun je per e-mailadres het wachtwoord wijzigen, dus ook voor 'vihege1974'. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer