beantwoord

Overzetten Freeler email bij nieuw abonnement

• 4 maart 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Binnenkort ga ik voor mijn nieuwbouwhuis een nieuw Alles in 1 - abonnement afsluiten, hiervoor lijkt voorlopig Telfort de beste keus. Op dit moment heb ik ook een Freeler-emailaccount, is het mogelijk om dit email account mee te nemen naar mijn nieuwe abonnement ?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 maart 2019, 09:14

Hoi @PeterMathijs, wat leuk dat je gaat verhuizen. Alvast heel veel plezier in jouw nieuwe huis.

Ik begrijp dat je graag een abonnement wilt en daarbij jouw Freeleraccount wilt behouden. Ik kan deze niet overnemen jammer genoeg. Dit is namelijk een onderdeel van KPN. Ik weet wel dat je de mogelijkheid hebt bij KPN om jouw e-mail te behouden. Hoe dat precies zit durf ik niet te zeggen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ja het is jammer. Als het kon had ik het zeker voor je willen regelen. Bij KPN kan je ze inderdaad wel behouden.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.
Hoi @PeterMathijs, wat leuk dat je gaat verhuizen. Alvast heel veel plezier in jouw nieuwe huis.

Ik begrijp dat je graag een abonnement wilt en daarbij jouw Freeleraccount wilt behouden. Ik kan deze niet overnemen jammer genoeg. Dit is namelijk een onderdeel van KPN. Ik weet wel dat je de mogelijkheid hebt bij KPN om jouw e-mail te behouden. Hoe dat precies zit durf ik niet te zeggen.

Ok jammer, in had verwacht dat dit ook via Telfort te regelen zou zijn omdat Telfort onderdeel is van Kpn. Een extra reden om toch voor Kpn te gaan. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +11

Reageer