beantwoord

Overgang van Concepts naar Telfort; dan ook nieuw emailadres?

• 2 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 543 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben als oud-Concepts-klant telefonisch benaderd door Telfort om mijn abonnementsvorm te wijzigen (goedkoper). In de bevestigingsbrief staan 'Belangrijke (inlog)gegevens en codes'.
Daar staat o.a. een nieuw e-mailadres in, eindigend op @telfortglasvezel.nl
Betekent dit dat ik nieuwe e-mailadressen in gebruik moet gaan nemen en dat mijn oude @concepts.nl adressen komen te vervallen? Dat zou heel vervelend zijn.
icon

Beste antwoord door ruud68 3 oktober 2014, 19:56

Je kunt gewoon je concepts e-mailadres blijven gebruiken.Ik ben namelijk ook oud concepts klant.
Je hoeft als het goed is niets te veranderen ,ook niet in de instellingen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@ko_van_den_berg,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van mij hierover.

Stephen
Reputatie 2
Badge +2
Je kunt gewoon je concepts e-mailadres blijven gebruiken.Ik ben namelijk ook oud concepts klant.
Je hoeft als het goed is niets te veranderen ,ook niet in de instellingen.
Het mail domain van telfortglasvezel.nl draait op de mailservers die voorheen bij Concepts werden gebruikt.

De mx records van telfortglasvezel.nl verwijzen naar mx1.concepts.nl tm mx5.concepts.nl
Reputatie 1
Het mail domain van telfortglasvezel.nl draait op de mailservers die voorheen bij Concepts werden gebruikt.

De mx records van telfortglasvezel.nl verwijzen naar mx1.concepts.nl tm mx5.concepts.nl

Hartelijk dank, Hans_
Ik ben gerustgesteld.
Reputatie 8
Badge +16
@ko_van_den_berg,

Ik heb dit voor je uitgezocht. Je kunt inderdaad je concepts e-mailadres blijven gebruiken zoals ruud86 heeft aangegeven.

@ruud86, @Hans_,

Bedankt voor het antwoord en uitleg. :)

Stephen

Reageer