beantwoord

Outlook haalt niet alle mails meer binnen die wel in Webmail staan

• 5 december 2019
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1

De e-mails die zichtbaar zijn in Telfort webmail komen niet meer binnen in Outlook (oudere versie). Dit gebeurde tot voor kort wel.

In “Postvak IN” van Telfort webmail staan in de kolom “Datum” en “Grootte” de gegevens in nauwelijks leesbare grijze cijfers weergegeven. De overige informatie is normaal zwart afgedrukt.

Vraag: Hoe kunnen de e-mails weer door Outlook worden opgehaald zoals dit altijd gebeurde?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 december 2019, 17:09

Hoi @hulpvanklant, van harte welkom hier op het Telfort Forum. Wat gek dat je geen mails meer ontvangt in Outlook, terwijl je alles wel gewoon ziet in Webmail. We denken hier graag met je mee over de oplossing.

Het lijkt me verstandig dat je je account, als deze nu nog in Outlook staat, verwijdert. Daarna kan je het account opnieuw instellen in Outlook. Doordat je het account met de nieuwste instellingen toevoegt, en de verbinding met de e-mailserver opnieuw wordt gemaakt en gegevens opnieuw opgehaald, verwacht ik dat je e-mail het daarna weer goed doet.

Laat je weten of het is gelukt en belangrijker, of het ook is opgelost?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @hulpvanklant, van harte welkom hier op het Telfort Forum. Wat gek dat je geen mails meer ontvangt in Outlook, terwijl je alles wel gewoon ziet in Webmail. We denken hier graag met je mee over de oplossing.

Het lijkt me verstandig dat je je account, als deze nu nog in Outlook staat, verwijdert. Daarna kan je het account opnieuw instellen in Outlook. Doordat je het account met de nieuwste instellingen toevoegt, en de verbinding met de e-mailserver opnieuw wordt gemaakt en gegevens opnieuw opgehaald, verwacht ik dat je e-mail het daarna weer goed doet.

Laat je weten of het is gelukt en belangrijker, of het ook is opgelost?

Reputatie 1

Dank voor de tip. Ik ga het zo snel mogelijk proberen. Heeft het tweede deel van mijn vraag (zie hieronder) niets met het probleem te maken?

In “Postvak IN” van Telfort webmail staan in de kolom “Datum” en “Grootte” de gegevens in nauwelijks leesbare grijze cijfers weergegeven. De overige informatie is normaal zwart afgedrukt.

Reputatie 8
Badge +10

@hulpvanklant Daar heb ik niet specifiek op gereageerd inderdaad, goed dat je het laat weten. Nee, dat heeft puur met de weergave in Webmail te maken, het staat los van het binnen halen van mails in Outlook. Daarom verwacht ik dat het opnieuw instellen van het account, met de juiste instellingen, goed zal helpen.

Ik hoor graag of het is gelukt en wat het effect ervan is.

Reputatie 1

Ik laat het je weten!

Reageer