beantwoord

Oud xmsnet mailadres stopzetten

• 27 november 2019
  • 13 reacties
  • 191 keer bekeken

In het verleden een xmsnet mailadres gehad voor de schoonheidssalon van mijn vrouw.

al jaren niet meer in gebruik, geen idee wat de inloggegevens zijn.

elke dag krijgen we een melding dat we onze referenties moeten bijwerken, maar ja geen idee hoe dus..

hoe kom ik daar van af?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 15:56

Zojuist terugkoppeling ontvangen dat het e-mailadres gevonden en verwijderd is. :) 

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Het e-mailadres is verwijderd. Deze staat nu bij ons in quarantaine, na drie maanden wordt deze definitief verwijderd.  Daarom kun je de mail niet meer ophalen. Je kunt dit e-mailadres dus overal verwijderen. 

Toch blijf ik onderstaande mail

We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor beautysalonpura@xmsnet.nl.

Accountstatus:

De laatste geslaagde synchronisatie was om 1-1-0001 00:00:00 UTC.

Oplossing

Als u de nieuwe e-mailversie op Outlook.com gebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen en selecteer vervolgens alle Outlook-instellingen.

• Selecteer E-mail synchroniseren om uw Verbonden accounts te zien.

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.

Als u de klassieke versie van Outlook.comgebruikt:

• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen > E-mail > Verbonden accounts.

• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.

Opmerking: als u deze meldingen niet meer wilt ontvangen, verwijdert of herstelt u het verbonden account dat niet wordt gesynchroniseerd.

Microsoft vraagt u nooit via e-mail om uw wachtwoord. 

Deze systeemmelding is geen e-mailbericht en u kunt dus niet reageren.

Dus is t klaar! Fijn hoor, hartelijk dank

Reputatie 8
Badge +11

Zojuist terugkoppeling ontvangen dat het e-mailadres gevonden en verwijderd is. :) 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben nu in contact met contact met collega's van IT. Zij kunnen het mogelijk verwijderen. Mogelijk dat ze nog gegevens nodig zijn, maar dan meld ik mij weer bij je. 

Dag Bart,

misschien nog ons oude adres?

bedankt voor de moeite die je neemt

Admin: adres verwijderd

Reputatie 8
Badge +11

Op dat adres kan ik het helaas ook niet vinden. Ik heb nu intern rondgevraagd of het e-mailadres verwijderd kan worden. Zodra ik duidelijkheid heb, hoor je dat van mij. 

Kan zijn dat t adres is waar de salon is.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor het toevoegen. Ik ben naar het adres gaan zoeken, ik heb het nog niet kunnen vinden. Stond het eerder wellicht op een ander adres? Zijn jullie sinds het aanmaken verhuisd? Zo niet, dan moet ik even gaan onderzoeken wie het adres wel kan verwijderen. 

Goedenavond,

ik heb t adres toegevoegd 

vrgr

Reputatie 8
Badge +11

Wil je het betreffende mailadres onder Extra informatie aan jouw Forumprofiel toevoegen? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken of ik het adres kan opheffen. 

ik wil helemaal van het adres af.

ik heb geen gegevens meer behalve het emailadres

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Pieter68, welkom hier op het Forum. 

Wil je van het e-mailadres af of alleen van de referenties? 

Je kunt in ieder geval via Mijn Telfort de e-mailadressen beheren en ook verwijderen. Voor meer informatie zie de webmailomgeving van XMS.  Gaat het daarmee lukken?

Reageer