beantwoord

opeens SMTP foutmelding

  • 22 mei 2020
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg vandaag opeens een foutmelding als ik een email wil versturen: 

?_task=mail&_id=17389694405ec815bad64f2&_action=display-attachment&_file=rcmfile492801590171067007521600

Ik ontvang wel mails. Er is niets gewijzigd in mijn instellingen en mijn inbox zit niet vol.

Wie weet wat er aan de hand is?

Groetjes margo

icon

Beste antwoord door jimny 22 mei 2020, 21:00

Kun je eens inloggen op je mijn Telfort thuis en daar nazien of het mail adres nog wel bestaat in je mijn Telfort

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Werkt de mail wel via je webmail

Nee, ik krijg deze melding via mijn webmail. Met mijn internetverbinding is niets mis.

Reputatie 8
Badge +18

Kun je eens inloggen op je mijn Telfort thuis en daar nazien of het mail adres nog wel bestaat in je mijn Telfort

Superbedankt voor je tip!

Ik ben ingelogd en het mailadres bestaat nog. Ik ontvang ook wel gewoon emails, dan moet het emailadres ook nog bestaan?

Ik kan nu opeens wel versturen?! geen idee wat er aan de hand was/is, maar het werkt weer. Superbedankt voor je hulp!

Reputatie 8
Badge +18

Graag gedaan en houden zo

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @margoschouten, het is alweer gelukt begrijp ik. Zat er ergens een dipje. Excuses voor het ongemak. 

Mocht er nog weer iets zijn, dan horen wij dat graag. 

Reageer