beantwoord

Ontvang geen mail meer op XMSnet e-mailadres

  • 2 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 1

Ook hier hetzelfde, vanaf 30-09 krijg ik plots geen e-mails meer binnen op 1 hoofdaccount een xmsnet account, wachtwoord al gewijzigd maar dat hielp niets!

Wel kreeg ik 2860 mailtjes binnen van de afgelopen tijd die blijkbaar nog op de server stonden op diverse apparaten.

Welke actie nu te ondernemen @Telfort webcare dit mail adres is erg belangrijk zoals voor iedereen uiteraard.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 oktober 2020, 12:09

Hi @BertAp, zoals ik in het e-mail topic ook aangaf, heb ik van een van jouw berichten een eigen topic gemaakt. Op deze manier kan ik je beter helpen dan in het algemene e-mail topic.

Jouw e-mailadres was op de een of andere manier verdwenen. De specialisten hebben hier opnieuw naar gekeken en geven het volgende aan. Het terug plaatsen van het e-mailadres is niet gelukt, omdat er een auto-forward (dus het automatisch doorsturen van mails) ingesteld staat vanaf de betreffende mailbox naar het e-mailadres. Lukt het je om via Webmail deze forward uit te zetten? Laat je het weten? Daarna kunnen we de alias weer voor je toevoegen.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @BertAp, zoals ik in het e-mail topic ook aangaf, heb ik van een van jouw berichten een eigen topic gemaakt. Op deze manier kan ik je beter helpen dan in het algemene e-mail topic.

Jouw e-mailadres was op de een of andere manier verdwenen. De specialisten hebben hier opnieuw naar gekeken en geven het volgende aan. Het terug plaatsen van het e-mailadres is niet gelukt, omdat er een auto-forward (dus het automatisch doorsturen van mails) ingesteld staat vanaf de betreffende mailbox naar het e-mailadres. Lukt het je om via Webmail deze forward uit te zetten? Laat je het weten? Daarna kunnen we de alias weer voor je toevoegen.

Reputatie 1

Hi @Alexandra - Telfort  dank voor je terugkoppeling, zojuist ingelogd in webmail en automatisch doorsturen uitgeschakeld.Graag de betreffende alias weer aanmaken.

Ik hoop dat ik daarna weer e-mail kan ontvangen. Hou je op de hoogte.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @BertAp, dat is super, dankjewel. Het lukt me zelf niet om de alias toe te voegen, dus ik heb dit meteen teruggekoppeld naar de specialisten. Ik verwacht later vandaag nieuws voor je te hebben, ik hou je op de hoogte!

Reputatie 8
Badge +11

@BertAp De specialist heeft jouw e-mailadres weer toegevoegd, alles ziet er weer goed uit :slight_smile: Kan je voor me uitproberen of jij ook merkt dat alles weer goed werkt?

Reputatie 1

Hallo @Alexandra - Telfort  het is gelukt! We ontvangen weer e-mail, heel fijn dat het weer is opgelost, zat de fout nu bij de forwarding van de e-mail?

Hartelijk dank voor je hulp.:relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

@BertAp Wat fijn om te horen! Graag gedaan :slight_smile: Nee, het probleem zat niet in de forward, het e-mailadres stond niet helemaal goed meer in het systeem. Maar door de forward die erop stond lukte het herstellen niet, dus vandaar dat ‘ie er even af moest. Deze kan er dus gerust weer op, mocht je dat willen. 

Reageer