Ontvang geen e-mail meer

• 28 december 2019
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik ontvang sinds gisteren geen email meer. Ook worden emails die ik verstuur niet afgeleverd. Ik krijg geen foutmelding.  De verzonden test mails staan “gewoon” in het mapje verzonden en bij het binnenhalen van mail wordt ook “gewoon” aangegeven dat er geen nieuwe mail is. 

5 reacties

Hallo @biancavandekamp , hoe controleer je e.e.a.?

Via de web-mail of een eigen e-mailprogramma?

Indien web-mail via welke browser?

Indien een eigen e-mailprogramma, welk programma en versie

Indien een eigen e-mailprogramma, gebruik je dan het POP- of het IMAP-protocol?

hoi Jan, ik gebruik op mijn laptop Outlook (Office 365, windows 10) met POP. Ik heb ook ingelogd op de webmail (via Chrome) om te kijken of het daar wel binnen komt, maar ook daar wordt er niet ontvangen/verstuurd. 

@JanD ik ben er al achter. Het lijkt erop dat iemand anders in mijn account terecht heeft kunnen komen. Automatisch doorsturen stond aan. Het emailadres dat vermeld is, is niet van mij. Ik heb dat nu uit gezet, het emailadres verwijderd en mijn wachtwoord gewijzigd. Wel een zorgelijk idee dat mijn mail bij iemand anders terecht is gekomen. Ik kan ook helaas niet zien welke mails zijn doorgestuurd. Ga daar nog contact over zoeken met Telfort. In ieder geval bedankt voor je reactie. 

Hallo @biancavandekamp , goed dat je zelf de oorzaak gevonden hebt en het wachtwoord gewijzigd hebt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @biancavandekamp, welkom op het forum. Goed om te lezen dat je de oorzaak hebt gevonden inderdaad. Wel erg vreemd dat er een doorstuuradres was ingesteld! Jouw wachtwoord veranderen is dan een hele goede stap, ik wil je aanraden om voor de zekerheid ook het wachtwoord van de Mijn Telfort te veranderen. 

De mail die is doorgestuurd is voor ons ook niet in te zien, in verband met privacy kunnen wij geen enkele e-mail inzien. Staan ze ook niet bij de verzonden items in de webmail? Als ze verzonden zijn zou ik ze daar nog verwachten.

Reageer