beantwoord

Ontvang geen e-mail in Webmail

• 15 mei 2020
  • 15 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Hi @Pauline12, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.

Ik kan wel inloggen op mijn web mail maar daar komt ook geen post binnen, het zegt telkens dat mijn verkeert wachtwoord verkeerde poort  is iets wat ik nooit heb veranderd

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reacties aangemaakt

icon

Beste antwoord door marian45 26 mei 2020, 10:15

Hoi Natasja

ik kan nu wel weer inloggen in mijn webmail, maar de mail krijg ik niet in mij iPad of telefoon, maar dat is niet erg heb iedereen mijn Gmail.com gestuurd dus geen Telfort.nl meer, Ik kijk af en toe wel in de webmail of er nog post is

Groetjes Marian

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1

Kunnen jullie mijn goede wachtwoord en Poort doorsturen zodat ik alles opnieuw kan invoeren heb al de hele week geen post gekregen heb al twee keer gebeld maar die wisten het ook niet, in mijn webmail staat alles in het licht grijs dat betekend dat alles uitstaat

Reputatie 1

Dit staat in mijn webmail U heeft niet de juiste rechten om meer dan één e-mailaccount te maken.ik heb maar een email

Admin: Gegevens verborgen in afbeelding i.v.m. privacy

Reputatie 1

Sorry ik heb alles onder een verkeerde naam gezet 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @marian45. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt met e-mail. Eigenlijk zou je niets moeten hoeven instellen. Gebruik je wel echt Webmail of een ander e-mailprogramma? Je kunt via deze pagina inloggen in Webmail. Je hebt daarvoor alleen je Telfort e-mailadres en wachtwoord nodig. Op deze pagina vind je hoe je je instellingen kunt beheren. Wil je eens kijken of het lukt met behulp van die stappen? 

Als het niet lukt, vul dan alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, e-mailadres, klantnummer en de naam van de contracthouder. 

Reputatie 1

Hallo Natasja heb ik tig keer geprobeerd lukt niet hij herkent mijn telfort.nl niet, en wachtwoord niet krijg ik  telkens  te zien, heb nu een eigen email adres aangemaakt en dus geen telfort.nl  meer, als ik nog post krijg kijk ik wel op mijn webmail van telfort

Groetjes Marian.

Reputatie 1

Vandaag willen inloggen in  mijn webmail,  blijft alsmaar ronddraaien, zegt connection time out, al bij de eerste en tweede inlog, pff word hier niet goed van, 15 jaar nooit last gehad super internet gehad zonder storingen, in Oktober kon ik mijn post al niet meer versturen, in Januari kreeg ik geen post meer binnen van telfort, 

Reputatie 8
Badge +9

Uit je bericht maak ik op dat je een e-mailprogramma gebruikt. Welk e-mailprogramma en op wat voor apparaat? Wil je het stappenplan ‘E-mail versturen of ontvangen lukt niet’ eens doorlopen? Kijk vooral ook even naar het bovenste vakje en probeer het certificaat handmatig te installeren. Kun je inmiddels ook weer in je Webmail inloggen? Zo niet, verwijder dan je tijdelijke internetbestanden, geschiedenis en cookies eens of probeer een andere browser.

Reputatie 1

Hoi Natasja

ik kan nu wel weer inloggen in mijn webmail, maar de mail krijg ik niet in mij iPad of telefoon, maar dat is niet erg heb iedereen mijn Gmail.com gestuurd dus geen Telfort.nl meer, Ik kijk af en toe wel in de webmail of er nog post is

Groetjes Marian

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @marian45 , je zou in de webmail van Telfort permanent in kunnen stellen dat alle e-mail die bij Telfort binnenkomt meteen doorgestuurd wordt naar de GMail.

Reputatie 2

@JanD @marian45

Dit is een goede tip van JanD. Dit doe ik al jaren zo. Werkt prettig.

Reputatie 1

Oké kan je uitleggen hoe ik dat kan doen?

Reputatie 1

Oké kan je uitleggen hoe ik dat kan doen? dat doorsturen van mijn post?

Reputatie 2

@marian45 

Ga naar je webmail.

Klik op het tandwieltje rechtsboven.

Klik vervolgens ln het linkerrijtje op “E-mail".

Zet hierna “Automatisch doorsturen” op aan. Ik vermoed dat je hierna je g-mail adres kunt invoeren, maar dat kan ik bij mij niet zien, omdat ik alles al heb ingesteld.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @marian45 , als alternatief kun je er ook voor kiezen in Gmail om je mail van Telfort op te halen in plaats van vanuit Telfort de mail door te sturen naar Gmail.

Het is maar net wat je voorkeur heeft.

Reputatie 8
Badge +9

Duidelijk, @marian45. Ik zie dat @JanD nog een prima tip geeft en hij en @Timmy_01 je al op weg hebben geholpen om het in te stellen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer