beantwoord

Onterecht SPAM

• 19 juni 2020
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Hallo,

Dit onderwerp lijkt uitgekauwd, maar ik zie geen recent bericht, dus begin maar even een nieuw topic hierover. Al geruime tijd ontvang ik zo ongeveer meer mails in mijn SPAM-box dan in mijn Postvak In. Onterecht dus, berichten van adressen waar ik vaker mee correspondeer. Ik zie geen mogelijkheid om deze permanent te ‘whitelisten’ om te voorkomen dat ze daar blijven binnenkomen. Ik moet nu regelmatig via de webmail mails ‘redden’ omdat ze onterecht als SPAM zijn aangemerkt. De enige keuze die ik kan instellen is SPAM verzamelen in de SPAM-bak of SPAM meteen verwijderen. Dat is wat beperkt en laatste is dus zeer onwenselijk. Wat is hier aan te doen?

Groet,

Fred.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 juni 2020, 11:22

@freja57 Goedemorgen Fred, lastig dat sommige mails toch als spam gezien worden, ondanks dat het geen spam is. Ik snap dat je daar een oplossing voor wilt hebben, goed dat je het aankaart.

Onze afdeling Abuse kan hier vaak goed bij helpen. Ik raad je aan om dit per e-mail aan hen door te geven, liefst met zo veel en duidelijk mogelijke voorbeelden. Zij kunnen voor je nakijken waardoor deze afzender(s) of mails als spam gezien worden, en helpen je hiermee verder. Zij zullen reageren per mail om je hiermee te helpen. Je kan ze bereiken door te mailen naar: abuse@telfort.nl.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden, zodat je geen (belangrijke) mails meer mist doordat ze in de spam map terecht komen.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

@freja57 Goedemorgen Fred, lastig dat sommige mails toch als spam gezien worden, ondanks dat het geen spam is. Ik snap dat je daar een oplossing voor wilt hebben, goed dat je het aankaart.

Onze afdeling Abuse kan hier vaak goed bij helpen. Ik raad je aan om dit per e-mail aan hen door te geven, liefst met zo veel en duidelijk mogelijke voorbeelden. Zij kunnen voor je nakijken waardoor deze afzender(s) of mails als spam gezien worden, en helpen je hiermee verder. Zij zullen reageren per mail om je hiermee te helpen. Je kan ze bereiken door te mailen naar: abuse@telfort.nl.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden, zodat je geen (belangrijke) mails meer mist doordat ze in de spam map terecht komen.

Reageer