onbekende melding bij doorsturen e-mail

• 7 november 2017
  • 8 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik krijg bij doorsturen van mij e mail van mij phone naar mijn e mail account in eens voor mij e mail account fourkuda te staan. I weet in zijn geheel niet wat dit inhoud?

Edit: titel aangepast om beter vindbaar te maken

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Niet dat ik het weet hoor, maar dan kunnen we meedenken.

Je gaat verzenden en nog voor je dat gedaan hebt verschijnt ergens dat fourkuda? Of bij ontvangst staat er als afzender fourkuda.jouwnaam@mailadres.nl of iets dergelijks.
Kun iets specifieker zijn (uiteraard zonder je echte mailadres hier openbaar te zetten).
Reputatie 8
Badge +15
Een schermafdruk (ZONDER PERSOONLIJKE GEGEVENS) zou handig zijn. Kunnen we ook zien waar de melding precies komt en hoe die eruit ziet.

Google levert niets op. Tenzij je naar een 4 sterren resort wil in een warm land. :)
Dacht misschien aan een app maar Google Play store levert ook niets op.
Bij ontvangst staat er fourkuda.mijnnaam@mailadres.nl
mijnnaam@mailadres.nl tussenpijl links/rechts
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap er eerlijk gezegd niets van. Toen ik zocht kwam ik op hetzelfde als @Koffiemok.
Eén adres tussen de resultaten wekt wel wat argwaan bij me, maar die pagina maakt me ook niet echt wijzer (gordonsdozing.com/data/page/36/).

Is het alleen als je zelf iets doorstuurt naar jezelf en alleen vanaf je telefoon of is het bij alle mail die binnenkomt.
Zie je kans om dit te testen door vanaf een ander device eens wat aan jezelf te sturen of kan iemand anders je eens een mail sturen? Misschien kunnen we enige logica ontdekken.

< fourkuda.mijnnaam@mailadres.nl >
of
fourkuda < mijnnaam@mailadres.nl >
Reputatie 2
Badge +1
Dit lijkt op malware. Controleer je telefoon en pc hierop.
Hoe stuur je deze emailtjes door? Via een gmail account naar een ander gmail account of een telfort email adres?
Je gebruikt hier de naam Fourkids komt Fourkuda ergens als naam voor of zegt je dit echt niks?

Fourku en fourka zijn onder andere familie namen.
Bij ontvangst staat er fourkuda.mijnnaam@mailadres.nl
mijnnaam@mailadres.nl tussenpijl links/rechts

Als je dit ziet fourkuda < mijnnaam@mailadres.nl >
Dan houd dit in dat fourkuda in je email programma de naam is die weergegeven moet worden. Op de plek van uw naam in het plaatje staat dan fourkuda

Reputatie 7
Badge +13
Hoi fourkids, welkom terug. Je geeft aan dat je bij het doorsturen van je een aparte naam ziet terugkomen; fourkuda. Dit lijkt heel erg op een typfoutje. De 'u' zit namelijk naast de 'i' op je toetsenbord en de 'a' zit naast de 's' op het toetsenbord. Het lijkt er daardoor, zeker gezien je gebruikersnaam, op dat je een typfout tijdens het instellen hebt gemaakt. Het lijkt me slim om je e-mail op je telefoon eens na te kijken op een typfout. Laat je ons weten of je met eens van deze adviezen het probleem hebt weten te vinden?

Reageer