beantwoord

Nieuw e-mailadres toevoegen lukt niet

• 8 juli 2020
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik kan geen emailadres toevoegen.

Ik krijg nu alleen emailadressen waar mijn naam in staat.

Maar ik wil een mailadres voor mijn pleegzoon, die toch echt een andere naam heeft.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juli 2020, 15:48

Hoi @Dhympe de Jong, welkom hier. 

Inloggen gaat dus lastig en als het lukt, lukt het niet om een e-mailadres aan te maken wat je wil. Kun je in jouw Forumprofiel aangeven welk e-mailadres je aan zou willen maken? Graag onder Extra informatie. Ook graag jouw profiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Dhympe de Jong ,

kun je wèl inloggen in MijnTelfort dan, dat lukt mij al dagen niet (meer)?

Als je een 2e e-mailaccount aanmaakt, lijkt dat veel op je huidige e-mailaccount, voorbeeld:

account 1 is Jan1@telfort.nl en het nieuw aangemaakte account wordt dan Jan2@telfort.nl

Als je bij Jan2@telfort.nl een alias aanmaakt, kun je die alias precies de naam voor je pleegzoon geven die je wenst.

Dank je, ik ga het proberen.

Ja ik kan met moeite inloggen.

Meestal 3 a 4 pogingen nodig, maar soms vlieg ik er dan toch nog uit.

Heel vervelend.

Reputatie 8
Badge +8

Dank je, ik ga het proberen.

Ja ik kan met moeite inloggen.

Meestal 3 a 4 pogingen nodig, maar soms vlieg ik er dan toch nog uit.

Heel vervelend.

Hallo @Bart - Telfort , hier dus ook iemand die niet in kan loggen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Dhympe de Jong, welkom hier. 

Inloggen gaat dus lastig en als het lukt, lukt het niet om een e-mailadres aan te maken wat je wil. Kun je in jouw Forumprofiel aangeven welk e-mailadres je aan zou willen maken? Graag onder Extra informatie. Ook graag jouw profiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er daarom van uit dat het opgelost is. 

Reageer