beantwoord

Niet kunnen inloggen op webmail

  • 26 februari 2018
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 1
goedemiddag
helaas kan ik mijn webmail niet openen.
geeft als melding aanmelden mislukt.
Mijn wachtwoord en gebruikersnaam zijn goed.
Ik wil graag de webmail opschonen.
Ik kom wel in mijn Telfort.
Hoe kan ik dit oplossen

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

l@xmsnet.nl
mailbox is full: retry timeout exceeded.

alvast bedankt voor u meedenken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 februari 2018, 14:12

Hoi marjo1960, welkom op het forum. Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega. Het bleek dat je het verkeerde wachtwoord gebruikte om in de webmail in te loggen. Dat heb je samen met mijn collega aangepast op Mijn Telfort en daarna ben je op de webmail gekomen. Ik ga er van uit dat het contact goed is verlopen.

@cobus en Franskia49, bedankt voor de reacties! 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Zo te zien is idd je mailbox vol die zou je meten kunnen legen.
Reputatie 2
Badge +1
Ik kan enkel bedenken dat je "verkeerd" inlogt; Niet op de juiste plek.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi marjo1960, welkom op het forum. Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega. Het bleek dat je het verkeerde wachtwoord gebruikte om in de webmail in te loggen. Dat heb je samen met mijn collega aangepast op Mijn Telfort en daarna ben je op de webmail gekomen. Ik ga er van uit dat het contact goed is verlopen.

@cobus en Franskia49, bedankt voor de reacties! 🙂

Reageer