beantwoord

Na installatie van experiabox v10 problemen met email

Ik zit al jaren op glasvezel en heb nooit problemen met het versturen van mijn e-mail gehad.
Sinds 1,5 week is er een experia box geïnstalleerd door Telfort. Vervolgens hebben we nu een aantal keer problemen met het versturen van mail. Na een nieuw account aan te maken lijkt het weer te werken, maar de volgende dag is het weer mis.
Ik krijg sterk de indruk dat de experia het probleem is. Of mogelijke andere wijzigingen die ik niet zie. Is dit een bekend probleem?
Resetten van de box helpt niet. Steeds opnieuw een account aanmaken is niet de oplossing.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 11:29

Hoi Henk_1960, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met het versturen van e-mails. Dat is niet zo fijn.

Dit probleem is ontstaan sinds het nieuwe modem? Gaat het om een @telfort e-mailadres? Krijg je ook nog iets van een foutmelding of een bouncemail als je een bericht verstuurd? Ervaar je dit probleem via de webmail of via een cliënt?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar hopelijk geeft dat een inzicht wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hoi Henk_1960, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met het versturen van e-mails. Dat is niet zo fijn.

Dit probleem is ontstaan sinds het nieuwe modem? Gaat het om een @telfort e-mailadres? Krijg je ook nog iets van een foutmelding of een bouncemail als je een bericht verstuurd? Ervaar je dit probleem via de webmail of via een cliënt?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar hopelijk geeft dat een inzicht wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je.
Hallo Bart,

excuses voor de late reaktie. Naast het opnieuw configureren heb in tussentijd ook de mailbox geleegd. Hij bleek namelijk vrij vol te zitten. Sindsdien lijkt het probleem niet meer voor te komen. Ik houd het in de gaten.
Doordat de installatie van de box hiermee samenviel keek ik mogelijk verkeerd.

In ieder geval bedankt voor jullie reaktie.

Groet,
henk
Reputatie 6
Badge +9
Geeft niks Henk, beter laat dan geen reactie. 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling, de volle mailbox lijkt dus de veroorzaker te zijn geweest. Mocht je toch nog weer vragen krijgen, of wat dan ook, dan weet je ons te vinden.

Reageer