beantwoord

Minder mailbox ruimte bij een overstap naar Telfort alles-in-1?

• 26 januari 2019
  • 31 reacties
  • 724 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi M, excuus voor de late reactie. Ik neem het over van Jasper en zie hier redelijk wat dingen door elkaar lopen. Heb je een 06 nummer voor me? Dan bel ik je even. Mag ook via privébericht.
Hoi Alex,

Ik heb jouw bericht, waarin je aangeeft e.e.a. van Jasper over te nemen, gelezen. In datzelfde bericht vraag je of ik een 06-nummer voor je heb zodat je op deze wijze contact met mij kunt hebben. Helaas heb ik geen 06-nummer. Dit is ook een deel van mijn probleem. Ik ben hierdoor al een week niet bereikbaar. Sterker nog, wanneer mensen mijn telefoonnummer bellen krijgen ze de boodschap:
“Dit nummer is niet in gebruik”. Ik heb hier al van verschillende kanten een reactie op gekregen en dan moet ik steeds uitleggen dat het “iets” met mijn pogingen om het bestaande abonnement uit te breiden met interactieve TV te maken heeft. Daar wordt ik wel een beetje moe van. Ik hoop dan ook dat jij mij langs dit forum gaat vertellen dat het probleem binnenkort is opgelost. Zoals gezegd, ik zit nu al een week zonder telefoon…….

Vr. gr.
M. Vlak
Reputatie 5
Badge +8
Dat maakt het lastiger. Maar, ik heb wel goed nieuws. Zou je willen controleren of het nu werkt? Van onze kant zou alles nu goed moeten staan, het nummer gaat ook over. Ik hoor graag van je.
Dank Alex,

Ik heb inderdaad vastgesteld dat alles weer naar behoren werkt. Wat mij aangaat kan dit item dus als afgehandeld beschouwd worden. Ik ben niet zo vaak op dit forum actief, dus ik weet ook niet hoe je, als starter van een topic , dit ook weer zelf zou kunnen afsluiten. Gaarne nog even vermelden hoe dit gaat. Maar voor nu, spreek ik graag mijn dank uit naar alle medewerkers van Telfort die er voor gezorgd hebben dat alles (ook de telefoon......) weer werkt.

NB.: Het zal overigens nog wel even duren voordat ik met de afstandbediening (interactieve TV) van Telfort uit de voeten kan........Zou graag nog even willen vernemen waar ik (eventueel) een handleiding zou kunnen terugvinden.

vr. gr.
M. Vlak
Reputatie 5
Badge +8
Fijn om te lezen, je hoeft zelf niets meer te doen. Wat de afstandsbediening betreft, daar heb ik geen specifieke handleiding voor. Ik denk dat dit overzicht het handigst is, daar staan alle mogelijkheden van de ontvanger. Als je erop klikt, dan wordt er uitgelegd hoe je dit met de afstandsbediening kunt doen. Een KPN handleiding, maar de menu's zijn identiek. 🙂
google

Reageer