beantwoord

Minder emailadressen dan voorheen...

• 26 september 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoi,
Ik wilde voor mijn zoon, ivm school, zijn eigen e-mailadres aanmaken.
Dus heb ik een adres van 15 jaar (of zoiets, kan langer zijn) ondergebracht onder een ander adres, als alias.
Die optie was er vroeger niet.

Maar ik kan het vrijgekomen mailadres niet gebruiken om een nieuw aan te maken!!!

Ik had 6 adressen, 1 verwijderd, nu heb ik er 5 staan (+ de alias dan), maar dit adres ben ik nu kwijt?

We hebben meerdere kinderen, en ik had graag een eigen hoofdadres voor ieder van ons.

Graag een oplossing hiervoor..
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 september 2019, 15:01

Ik heb even gekeken Ik zie dat e-mailadres welke je bedoelt. Deze staat nu als alias onder het e-mailaccount se de cijfers @telfort.nl. Is dat wat je wil?

Zo niet, wil je mij dan een privébericht sturen met wat je precies wil, dan wil ik graag kijken of het mogelijk is.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Hansiehansie,

Een e-mailadres voor school lijkt mij erg handig inderdaad. Nu heb je deze als alias ondergebracht. Ik ga er niet vanuit dat je het adres kwijt bent omdat deze als alias onder een ander hangt. Alle e-mails komen dus op het account terecht waar deze onder hangt.

Nu wil je graag een hoofdadres voor iedereen. Je kan maximaal 5 e-mailaccounts aanmaken. Dat heb je nu. Dus een extra is niet mogelijk. Wel wil ik graag met je kijken om welk e-mailadres het gaat. Wil je deze mij privé sturen? En heb je zelf al gekeken of er eventueel hoofdaccounts overbodig zijn?
Reputatie 1
Badge
Ik had er 6, dus vraag me af waarom krijg ik ineens minder..
Ben al pakweg 30 jaar klant, als daar "oude" voordelen aanhangen, heb ik die ook betaald, toch??

Wat me vooral daaraan stoort is, dat je op geen enkele manier gewaarschuwd wordt!
Je zet in actie in die heel logisch lijkt, verwijdert er 1 en maakt daar een alias van, maar die nieuwe aanmaken gaat 'm niet worden omdat er regeltjes zijn veranderd...

En het nieuwe mailadres is er nog niet, want dat wilde ik aanmaken, of bedoel je het adres wat ik verwijderd heb???

Een adres (oude 12move) kan als alias onder mijn mail komen, maar geen idee of dat kan...

Ik zie trouwens geen optie om een prive bericht te sturen....
Reputatie 8
Badge +17
30 jaar klant?

In 1989 was er nog geen eens Internet...
Reputatie 1
Badge
30 jaar klant?
Het kunnen er ook 25 zijn, denk dat de bottom line wel duidelijk is...
En eerst ging alles nog via je telefoonlijn. Piep-piep, oh, foutje in piepjes, opnieuw beginnen...
Daarbij zit ik met bijna alle mobiele abo's ook bij Telfort....

In 1989 was er nog geen eens Internet...

Berichtje van een jaar geleden:
https://tweakers.net/geek/145873/nederland-is-dertig-jaar-aangesloten-op-internet.html
Reputatie 8
Badge +12
Eerlijk gezegd vraag ik mij af of je er wel 6 had. 5 is namelijk het maximale. Of het moet al van heel lang geleden zijn. Ik herken het namelijk niet. Je kan daar nog wel weer 5 aliassen onder hangen.

Was het niet al een alias? In ieder geval snap ik dat je baalt. Is er verder nog ruimte om met de e-mailboxen aan de gang te gaan? Zo ja, dan wil ik je daar graag mee helpen.
Reputatie 1
Badge
Tja, die discussie hadden we al...
ik heb wel degelijk een hoofd mailadres verwijderd en dat als Alias ingesteld.

Maar het zou wel een hulp zijn als iemand me kan vertellen of het gemigreerde 12move adres verwijderd kan worden, en dan als alias ingesteld.
(Is nu SE..cijfers. i.p.v. 12Move)

Of wordt dat niet geaccepteerd als Alias???
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb even gekeken Ik zie dat e-mailadres welke je bedoelt. Deze staat nu als alias onder het e-mailaccount se de cijfers @telfort.nl. Is dat wat je wil?

Zo niet, wil je mij dan een privébericht sturen met wat je precies wil, dan wil ik graag kijken of het mogelijk is.

Reageer