beantwoord

Mijn antwoorden op emails worden niet bezorgd

  • 8 november 2017
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Hoi! Ik heb een mysterieus probleem. Wanneer ik antwoord op emails vanaf mijn mailclient (eMclient), worden de antwoorden niet bezorgd. Ze staan wel in de Sent folder alsof alles goed is gegaan. Normaal versturen en ontvangen werkt prima. Het probleem zit 'm bij de replies. Verder gebruik ik een email adres van een ander domein dan telfort als alias, in combinatie met het standaard telfort adres. Hierom vermoed ik dat het probleem in de external DNS configuratie zou kunnen zitten, alhoewel mijn antwoorden ook NIET in de spamboxen van de ontvangers belanden.

Hoop dat er iemand een idee heeft van hoe ik dit kan oplossen :)

Instellingen:
pop3.telfort.nl poort 110
smtp.telfort.nl poort 587
beveiliging: "indien beschikbaar ssl/tls gebruiken"

accountnaam: w******@telfort.nl

gebruiker: Mijn Naam
e-mail **************@wolmail.nl

inlognaam: w******
icon

Beste antwoord door Deborah 14 november 2017, 14:41

Hi miirjam, welkom op het forum 😳. Dat klinkt inderdaad mysterieus! Ik vermoed dat je mailclient niet goed ingesteld is. Kun je je mailaccount verwijderen en opnieuw instellen? Hoor graag of dit heeft geholpen!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hi miirjam, welkom op het forum 😳. Dat klinkt inderdaad mysterieus! Ik vermoed dat je mailclient niet goed ingesteld is. Kun je je mailaccount verwijderen en opnieuw instellen? Hoor graag of dit heeft geholpen!

Reageer