beantwoord

Mappen zijn weg in webmail

• 21 december 2019
  • 6 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben erg geschrokken van de nieuwe versie van telfort webmail. Ik ben al mijn mappen kwijt waarin ik belangrijke gegevens had staan. Waar zijn ze gebleven?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 december 2019, 12:23

Hoi @rcvancleef, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je schrikt als de mappen weg lijken te zijn, maar geen nood. De mappen zijn er namelijk nog steeds. Je kunt deze zichtbaar maken door “Mijn Mappen” uit te klappen. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor. Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”. Lukt het daarmee?

Je kunt ook kijken in het topic over de nieuwe webmail, daarin heb ik meer veelgestelde vragen beantwoord.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Heb ze inmiddels ook gevonden @Jasper - Telfort 

Dat vroeg ik me nog af inderdaad, naar aanleiding van de reacties in het topic over de nieuwe webmail. Fijn dat ze voor jou ook terecht zijn @jimny :smiley:

Reputatie 8
Badge +18

Heb ze inmiddels ook gevonden @Jasper - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed om te lezen @rcvancleef, daar ben ik blij om. Graag gedaan en veel plezier met de nieuwe webmail! :slight_smile:

Reputatie 1

Ik heb de mappen weer gevonden en ze in de nieuwe versie geplaatst! Hartelijk dank!

met vriendelijke groet

Conny

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @rcvancleef, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je schrikt als de mappen weg lijken te zijn, maar geen nood. De mappen zijn er namelijk nog steeds. Je kunt deze zichtbaar maken door “Mijn Mappen” uit te klappen. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor. Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”. Lukt het daarmee?

Je kunt ook kijken in het topic over de nieuwe webmail, daarin heb ik meer veelgestelde vragen beantwoord.

Reputatie 1

Er is niet gewaarschuwd dat we alle mappen kwijt zouden raken! Het is echt heel erg vervelend!

Admin: reactie uit ander topic ook samengevoegd met dit topic

Reageer