Mappen uitgeklapt houden in webmail

• 28 december 2019
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Badge

Mijn eigen aangemaaktemappen staan ingeklapt als ik inlog ,voorheen in de oude omgeving stonden ze allemaal uitgeklapt. Nu na inkloggen moet ik ze iedere keer zelf open klappen kan dit standaard aan gezet worden ?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @dijkrijs, je kunt je eigen mappen inderdaad zichtbaar maken. In het topic over de nieuwe webmail wordt dit beschreven, voor het gemak zal ik het hier ook even neerzetten:

Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”.

Is het daarmee gelukt om alle mappen zichtbaar te houden?

Badge

Hoi Jasper, ik had dit al doorlopen maar mijn mappen zijn na iedere inlog weer dicht geklapt zie 2 prscr.

Groet Jacco

Zelf uitgeklapt

Badge
Na 1e inlog

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb dit in onze testomgeving ook geprobeerd, de categorie 'Mijn mappen’ wordt wel uitgeklapt, maar alle mappen daaronder (zoals jouw 'Mijn Mappen’-map) worden niet uitgeklapt. Zou je de mappen uit de 'Mijn Mappen’ kunnen verplaatsen naar 'Mijn mappen’ (dus zonder de 2e hoofdletter)? Als je op de bewuste map klikt komen er 3 streepjes achter de naam te staan, als je daarop klikt kan je kiezen voor verplaatsen. Op die manier zul je alle mappen kunnen zien na het inloggen.

Reageer