beantwoord

Mappen niet zichtbaar in webmail

• 5 november 2018
  • 3 reacties
  • 497 keer bekeken

Beste,

Als we een mail programma laten synchroniseren met 1 Telfort-account (verder geen andere accounts ingesteld in het mail programma), dan komen er een aantal mappen mee gesynchroniseerd.
  • Verzonden items (standaard)
  • Sent
  • Sent items
Na het inloggen op de webmail, laat het alleen zien dat er maar 1 "verzonden items"-map is.
De andere mappen die er in staan "Sent" en "Sent items" zijn niet te zien...

Hoe kunnen we de postvak alsnog "opschonen"??

MVG
Selim
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2018, 11:40

Uiteraard Selim. Ik help je graag. Nu zijn er dus in de webmail minder mappen. Je hebt de cliënt met webmail gesynchroniseerd. Je zou dan alleen de mappen gebruiken die je in de webmail ook hebt. In de andere mappen zouden geen mails mogen komen tenzij je dat zo hebt ingesteld in de cliënt.

Je geeft aan dat er onzichtbare mappen zijn. Deze zijn er vermoed ik niet. De cliënt heeft alleen extra mappen. In webmail heb je alleen de standaard mappen + de mappen die je zelf hebt aangemaakt.

Nu is de sent map en verzonden Items dus hetzelfde. Wil je deze mappen verwijderen in Webmail of juist in de cliënt?
In de instellingen in de webmail kun je alles beheren. Hoe dat zit met de cliënt, dat verschilt per client. Bij outlook kun je bijvoorbeeld de mappen zo verwijderen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Selim, ik begrijp dat je op de webmail minder mappen hebt, dan in jouw e-mailcliënt. Dat is wel apart. Want de cliënt neemt de mappen over van webmail. Ik vermoed dat er in de webmail al mappen zaten. Als ik het zo lees wordt de map Verzonden items overgenomen vanuit de webmail. Hier zouden dan ook mails in kunnen staan en dan is de rest leeg, klopt dat?

En wat bedoe je precies met opschonen van het postvak? Kun je dat iets uitgebreider uitleggen hoe je dat voor je ziet?
Hallo Bart, allereerst bedankt voor je tijd en aandacht!!

...ik begrijp dat je op de webmail minder mappen hebt, dan in jouw e-mailcliënt.
Klopt inderdaad, op de webmail zijn minder mappen zichtbaar dan in de mailcliënt.
Inderdaad apart.

Ik vermoed dat er in de webmail al mappen zaten.
Dat vermoedde ik ook. Hoe kan ik alle mappen (ook onzichtbare mappen) zichtbaar krijgen?

Hier zouden dan ook mails in kunnen staan en dan is de rest leeg, klopt dat?
De verzonden items zijn er dan dubbelop aanwezig.
Als er vanuit de mailclient een mail wordt verzonden, dan komt het er dubbel in te staan; 1x bij verzonden items en 1x bij sent items.

En wat bedoe je precies met opschonen van het postvak? Kun je dat iets uitgebreider uitleggen hoe je dat voor je ziet?
Overbodige mappen verwijderen.
Misschien bestaat er een GodMode ??

Met vriendelijke groet,
Selim
Reputatie 8
Badge +12
Uiteraard Selim. Ik help je graag. Nu zijn er dus in de webmail minder mappen. Je hebt de cliënt met webmail gesynchroniseerd. Je zou dan alleen de mappen gebruiken die je in de webmail ook hebt. In de andere mappen zouden geen mails mogen komen tenzij je dat zo hebt ingesteld in de cliënt.

Je geeft aan dat er onzichtbare mappen zijn. Deze zijn er vermoed ik niet. De cliënt heeft alleen extra mappen. In webmail heb je alleen de standaard mappen + de mappen die je zelf hebt aangemaakt.

Nu is de sent map en verzonden Items dus hetzelfde. Wil je deze mappen verwijderen in Webmail of juist in de cliënt?
In de instellingen in de webmail kun je alles beheren. Hoe dat zit met de cliënt, dat verschilt per client. Bij outlook kun je bijvoorbeeld de mappen zo verwijderen.

Reageer