beantwoord

Mappen kwijt na overgang nieuwe webmail

• 19 december 2019
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 1

Heel jammer dat jullie niet even hebben gewaarschuwd dat de mappen gedelete zouden worden bij de overgang naar de nieuwe e mail van Telfort naar  KPN ...erg heel erg jammer . 

1 (onbelangrijke map is wel overgegaan maar de andere met mijn belangrijkse e mails

( de zgn "klad”map van telfort) is er niet bij . voor mij heel belangrijk "kladboekje” veel belanrijke e mails 

. Was het nou zo moeite om even te waarschuwen of zijn jullie er heilig van overtuigt dat er niksvmis kan gaan met zo,n overgangs operatie en dat alles wel lukt ?? 

Ik controleer mijn mails heel vaak maar heb geen waarschuwing gezien of een datum met de aankondiging van de overgangs gebeuren anders had ik zelf een backup gemaakt ..

heel heel jammer….zou die map de zgn "klad” map nog terug te halen zijn ? 

het is eigenlijk meer dan heel jammer ...er zaten hele belangrijke mails tussen ..die ik nodig heb .niet allemaal maar er zaten belangrijke tussen ...

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 december 2019, 10:49

Hoi @EricL, ik begrijp dat je aalt nu je belangrijke mailtjes mist. Dat is niet fijn. Nu is het echter zo dat je hier verder niets van zou moeten merken. Het kan echter wel zijn als je veel mail in je mailbox hebt dat het een aantal uren duurt voordat alles is overgezet en dus nog niet alles is meegekomen. Ik wil je vragen later nog weer eens te kijken. Als het morgen nog niet zo is, dan moeten we kijken of we deze nog kunnen achterhalen, maar ik ben er bang voor. 

In ieder geval zou je melding moeten hebben gehad bij het inloggen in de webmail, ook vind je op onze website meer informatie over de vernieuwde webmail.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @EricL , het is al lange tijd bekend dat de webmail aangepast wordt, daar word je steeds aan herinnerd als je via de webmail inlogt.

Tevens is er deze week een e-mail naar iedere klant gestuurd dat tussen nu en eind van dit jaar de omschakeling plaats zou vinden.

Persoonlijk vind ik de webmail geen plaats om je e-mails te bewaren.

Ik vergelijk de e-mailbox altijd met de brievenbus thuis, die haal je ook iedere dag leeg en de post bewaar je dan elders.

Telfort vergelijk ik dan met de postbode, ze bezorgen de post, wat jij er mee doet of niet is je eigen verantwoordelijkheid.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @EricL, ik begrijp dat je aalt nu je belangrijke mailtjes mist. Dat is niet fijn. Nu is het echter zo dat je hier verder niets van zou moeten merken. Het kan echter wel zijn als je veel mail in je mailbox hebt dat het een aantal uren duurt voordat alles is overgezet en dus nog niet alles is meegekomen. Ik wil je vragen later nog weer eens te kijken. Als het morgen nog niet zo is, dan moeten we kijken of we deze nog kunnen achterhalen, maar ik ben er bang voor. 

In ieder geval zou je melding moeten hebben gehad bij het inloggen in de webmail, ook vind je op onze website meer informatie over de vernieuwde webmail.

Reageer