beantwoord

Mails verschuiven en verdwijnen ineens

• 7 januari 2020
  • 11 reacties
  • 183 keer bekeken

Vanmorgen heb ik diverse mails verzonden en ontvangen. O.a. van Telfort over andere problemen.

Ik wil deze aan een ander laten lezen, dus klik ik op de betreffende mail. Ineens beginnen alle mails te verschuiven. Met resultaat dat de ingekomen mails die op dat moment op het scherm stonden weg zijn. Niet in spam, niet prullenbak, niet in archief. Zo ook bij het bekijken van verzonden mails.

Tot nog toe ben ik nog steeds niet blij, maar kwaad over alle veranderingen!!

Admin: Reacties afgesplitst en verplaatst, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door lawker 13 januari 2020, 15:30

Nee, dat heeft hij niet. Er blijft soms iets "hangen". Dat is soms een punt, soms de letter n. En soms gaat de cursor terug naar boven en haalt alle tekst weg. Tijdens zijn onderzoek is het 1x voorgekomen. Maar waardoor dat gebeurt?????

We hebben voor de zekerheid het toetsenbord helemaal gecontroleerd. Maar dat levert ook niets op.

Ik heb wel een mail programma aan mijn webmail gezet. Dan heb ik de mails in ieder geval lokaal opgeslagen.

Maar ik blijf erbij dat ik nog steeds niet blij met met de wijzigingen die Telfort/KPN heeft doorgevoerd.

Zo zijn ook de lokale mappen nog steeds niet terug. Hebben we wel een oplossing voor gevonden, maar de oude mails komen niet terug.

Ik sluit dit af. Dank voor alle reacties.

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @lawker , via welk programma beheer je de mail, via de webmail of anderszins.

Indien anderszins welk programma en via het POP- of IMAP-protocol?

Ik ga via de internet browser Firefox naar de webmail.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @lawker , gebruikte je al de nieuwe versie van de webmail of de oude?

Helaas gebruik ik de nieuwe versie. Tot nog toe alleen maar problemen gehad.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @lawker , gaat het goed als je met een andere browser de webmail opent?

Ik heb op een andere computer met Chrome geprobeerd met geen ander resultaat.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @lawker, welkom hier. Ik lees dat je de webmail gebruikt en dat zomaar ineens mails verdwenen zijn? Dat is wel heel erg gek. Wij hebben namelijk geen mails verwijderd. Je hebt alle mappen wel open geklikt verder om te kijken of ze  daar nog tussen staan? Je hebt verder ook alles uit dit topic doorgenomen? 

Ik heb inderdaad alle mappen geopend. En alle opties die men gegeven heeft uitgeprobeerd.

Vandaag komt er iemand kijken of er nog iets te redden valt. Deze persoon had het erover dat mijn muis /cursor  de vorige keer op hol sloeg. Nu moet er gekeken worden of dat een oorzaak zou kunnen zijn. Het was namelijk steeds als ik een mail wilde openen door erop te klikken dat de mails van het scherm verdwenen.

Alleen is dan nog de vraag waar zijn die mails dan naar toe gegaan?

Reputatie 8
Badge +12

Dat is zeker een goede vraag. Ik heb geen idee. Heeft die persoon de oorzaak kunnen vinden?

Nee, dat heeft hij niet. Er blijft soms iets "hangen". Dat is soms een punt, soms de letter n. En soms gaat de cursor terug naar boven en haalt alle tekst weg. Tijdens zijn onderzoek is het 1x voorgekomen. Maar waardoor dat gebeurt?????

We hebben voor de zekerheid het toetsenbord helemaal gecontroleerd. Maar dat levert ook niets op.

Ik heb wel een mail programma aan mijn webmail gezet. Dan heb ik de mails in ieder geval lokaal opgeslagen.

Maar ik blijf erbij dat ik nog steeds niet blij met met de wijzigingen die Telfort/KPN heeft doorgevoerd.

Zo zijn ook de lokale mappen nog steeds niet terug. Hebben we wel een oplossing voor gevonden, maar de oude mails komen niet terug.

Ik sluit dit af. Dank voor alle reacties.

Reputatie 8
Badge +12

Ook een ander toetsenbord en muis geprobeerd? Instellingen nagekeken etc.? 

In ieder geval is verandering wel nodig. We moeten wel met de tijd mee gaan. Veiligheid etc. is heel belangrijk en dat willen we blijven waarborgen. 

Reageer