Mails doorsturen

• 30 november 2015
  • 1 reactie
  • 510 keer bekeken

Ging gisteren naar de Genius bar van Apple op de Leidseplein. Medewerker schreef in verslag

'Het doorsturen van e-mails werkte altijd, die kwamen ook op iPad en IPhone. Sinds woensdag worden de e-mails niet meer doorgestuurd en kunnen die alleen online bekeken worden. Probleem geverifieerd aan de Genius bar. Bij onze kennis is ongeveer een week geleden de server van KPN ge-update. Telfort kan als het goed is de relay server aanzetten, zodat de doorgestuurde e-mails die meneer ontvangt op zijn telefort adres ook weer ontvangen kunnen worden op iPhone en iPad.'

De medewerker kon mij ook een bericht van www.reputy.nl laten zien dat bevestigt dat het probleem bij de Telfort/KPN servers ligt. Dus Telfort.......?????

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi cjs! Ik heb jouw reactie verplaatst naar een nieuw topic omdat deze niet veel te maken heeft met het andere probleem wat mij betreft. Kun je aangeven in hoeverre het bovenstaande zich nog steeds voordoet? En kun je ook aangeven over welke adressen het precies gaat? Kijk uit naar je reactie.

Reageer