beantwoord

Mailbox na opzegging abonnement

• 15 september 2016
  • 9 reacties
  • 1032 keer bekeken

Vanwege verhuizing c.q. samenwonen heb ik mijn Telfort abonnement beëindigd. Mijn vriendin heeft reeds Ziggo in huis.
Nu kom sinds vandaag niet meer in mijn persoonlijke e-mail en zie ik de mailboxen ook niet meer terug onder Mijn Telfort. Voor zover ik weet heb ik geen mededeling ontvangen dat de mailbox opgeheven zou worden. Wat kan ik hier aan doen? Nu lijkt er abrupt een einde te zijn gemaakt aan mijn mailaccount.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 september 2016, 20:11

Beste kvhemert, ik heb van mijn collega's begrepen dat het helaas niet mogelijk is om je e-mail te behouden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

9 reacties

opzetting = opzegging
Reputatie 8
Badge +16
Klopt, bij beëindiging van je abonnement vervalt ook je mail account. Er is een klein kansje dat je een betaalde variant kan krijgen. Even wachten op webcare dus
Reputatie 8
Badge +16
Hallo kvhemert, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naw-gegevens die bij ons bekend zijn in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen met betrekking tot jouw mailaccount.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist een ticket aangemaakt en het verzoek ingediend om de mogelijkheden tot mailbehoud te bekijken. Binnen twee werkdagen ontvang je hier bericht over. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste kvhemert, ik heb van mijn collega's begrepen dat het helaas niet mogelijk is om je e-mail te behouden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Is het niet mogelijk om na opzegging van je Telfort internetabonnement je mailbox te behouden, evt. tegen betaing? Ook niet als je emailadressen uit de worldonline en tiscali tijd stammen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @wisselkind ,
Nee, dat is helaas niet mogelijk bij Telfort.
Reputatie 1
Slechte service
Reputatie 1
De worldonline en tiscali adressen zijn orspronkelijk niet eens van telfort.

Reageer