beantwoord

Mailadressen van telfort komen in KPN spammap terecht

Main Telfort mailadressen komen sinds kort allemaal in de spam map van Telfort, KNP en XS4all terecht. Ik heb met Telfort hierover contact gehad maar helaas geen oplossing gevonden. Heeft iemand een idee hoe ik uit de spam map ga komen? Ook mailadressen die weinig gebruikt worden komen automatisch in de spam, zelfs na aangeven dat mijn mailadres geen spam is komt de eerstvolgende mail gelijk in de spam.
icon

Beste antwoord door patrick.verzijden 19 december 2018, 17:55

Ik heb vandaag nog verder gezocht en ben uitgekomen bij het Abuseteam van telfort. Daar heb ik het probleem uitgelegd en binnen een half uur opgelost. Ik stond (per abuis?) op een lijst van het bedrijf dat het spamfilter voor kpn beheert. Wel handig dat de klantenservice van Telfort dit ook weet en zo ook mensen goed kan doorverwijzen naar het juiste loket.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Dag Patrick. Van harte welkom hier op het Forum. Wat een lastige situatie zeg. Als ik je goed begrijp, komen e-mails die vanaf jouw Telfort e-mailadressen worden verstuurd in de spam terecht bij de ontvanger. Heb ik dat goed begrepen?

Je geeft aan dat je hierover eerder contact hebt gehad, maar het probleem nog steeds niet is opgelost. Wil je jouw profiel aanvullen met je postcode en huisnummer/klantnummer en de naam van de contracthouder? Dan kan ik kijken wat er al is geprobeerd en kan ik er voor je achteraan. 🙂
Ik heb vandaag nog verder gezocht en ben uitgekomen bij het Abuseteam van telfort. Daar heb ik het probleem uitgelegd en binnen een half uur opgelost. Ik stond (per abuis?) op een lijst van het bedrijf dat het spamfilter voor kpn beheert. Wel handig dat de klantenservice van Telfort dit ook weet en zo ook mensen goed kan doorverwijzen naar het juiste loket.
Reputatie 3
Badge +6
Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te weten wat er speelt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat de Abusedesk zich hier al over had gebogen, omdat je aangaf dat er al contact was geweest. In ieder geval heel fijn om te lezen dat het is opgelost en de oorzaak helder is. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer