Mailadres niet in accountoverzicht

adsl646462
Badge
Ik heb in mijn mailprogramma een mailadres ingesteld ......@telfort.nl
Waarom komt het niet voor in mijn accountoverzicht van alle mailadresssen?
Vanuit Gmail worden wel alle mails doorgestuurd naar dit mailadres.
Qua veiligkeid is dit niet zo gek, maar kan dit zo blijven?
Voor ontvangen van mail heb ik nog meer mogelijkheden.
Wat is jullie mening?
M.vr.gr.

5 Reacties

Kees-Jan
Reputatie 7
Badge +16
mogelijk heb je een alias mailadres ingesteld en die zie je alleen in het overzicht als je een alias wil verwijderen van een mailbox...

zie ook dit topic: https://forum.telfort.nl/tips-en-verbeterideeen-273/maak-alias-mailadressen-zichtbaar-in-mijn-telfort-68971
Deborah
Reputatie 4
Badge +10
Hi adsl646462, op afstand kijk ik mee en ik zie dat je geen alias hebt aangemaakt. Wat bedoel je precies je ziet het e-mailadres niet terug in het accountoverzicht? Welk mailprogramma gebruik je?
adsl646462
Badge
Ik gebruik Thunderbird. Telfort kent in het persoonlijke overzicht niet het mailadres dat ik in Thunderbird gebruik als nieuw mailaccount.
Ik denk dat ik een heel veilige methode heb ontdekt die mailvervuiling voorkomt. Mijn nieuwe mailadres is gekoppeld aan een Gmailaccount en Gmail filtert mijn binnenkomende mail op rotzooi.
adsl646462
Badge
Wie heeft hier een mening over? Is dit een goede methode? Ik denk dat het geen nadelen heeft.
Kees-Jan
Reputatie 7
Badge +16
adsl646462 schreef:

Ik gebruik Thunderbird. Telfort kent in het persoonlijke overzicht niet het mailadres dat ik in Thunderbird gebruik als nieuw mailaccount.
Ik denk dat ik een heel veilige methode heb ontdekt die mailvervuiling voorkomt. Mijn nieuwe mailadres is gekoppeld aan een Gmailaccount en Gmail filtert mijn binnenkomende mail op rotzooi.

Wat heb je dan precies gedaan?
je hebt, zonder dat je een mailadres op telfort geconfigureerd hebt een telfort mailadres aan je gmail gekoppeld?
en als er iemand (niet jijzelf dus) een mail stuurt aan dat telfort mailadres jij die wél binnenkrijgt?

die snap ik niet...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P