beantwoord

Mail wordt gedeeltelijk automatisch doorgestuurd

• 19 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 264 keer bekeken

Reputatie 2

Telfort-->KPN en wederom een (nw) mail probleem

Wat zou de reden kunnen zijn dat automatisch doorsturen plotseling niet alle mail meer doorstuurt. Heb er nog nooit problemen mee gehad.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 oktober 2020, 13:40

Hi @Kaljo, wat gek inderdaad dat niet alle mails doorgestuurd worden. Het zou ‘alles of niets’ moeten zijn. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels over bent gezet naar KPN. Dat betekent dat ik niet meer bij je gegevens kan en je voortaan terecht kan bij de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je dan verder en zoeken uit wat er aan de hand is.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Kaljo, wat gek inderdaad dat niet alle mails doorgestuurd worden. Het zou ‘alles of niets’ moeten zijn. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels over bent gezet naar KPN. Dat betekent dat ik niet meer bij je gegevens kan en je voortaan terecht kan bij de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je dan verder en zoeken uit wat er aan de hand is.

Reputatie 2

Verplicht Telfort-->KPN :cry: vrees met grote vrezen

Alle Telfort Forumhelpers :stuck_out_tongue_winking_eye: bedankt voor al die jaren service

Telfort-->KPN en wederom een (nw) mail probleem

Wat zou de reden kunnen zijn dat automatisch doorsturen plotseling niet alle mail meer doorstuurt. Heb er nog nooit problemen mee gehad.

Hier een soort gelijk probleem. Sinds de overzetting met gebruikersnaam komen bepaalde mails niet meer door. Ik heb het idee dat een of ander spamfilter bij KPN ze eruit filtert, wat niet moet.

Reputatie 8
Badge +11

@Henksch Wat gek, dat zou niet moeten. Ik wil je hetzelfde advies geven als Kaljo hierboven. 

We zitten midden in de samengang met KPN, dat betekent dat je voortaan terecht kan bij de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je dan verder en zoeken uit wat er aan de hand is.

Reputatie 2

@Henksch

Hou er rekening mee dat het KPN is, ik zit al 4  dagen op antwoord te wachten.

Reputatie 2

Dat zijn er inmiddels zeven, ja 7!

Reageer