beantwoord

Mail werkt niet meer op Windows 10

  • 31 juli 2020
  • 38 reacties
  • 1295 keer bekeken

Reputatie 1

Heb mijn wachtwoord veranderd  in mijn mail. omdat ik daar een bericht over kreeg.

Nu werkt mijn mail in windows 10 niet meer, heb precies gedaan hoe het op de site staat.

Kan iets versturen en ontvangen . fout 0x80072aF9.

Volgens u  site  moet er TLS staan voor inkomende en uitgaande mail.

In  mail op windwos 10 staatSSl en dit kan je niet veranderen, zie  bijlage

 

icon

Beste antwoord door Stigma 10 september 2020, 00:12

Bekijk reactie

38 reacties

Reputatie 1

Goedeavond ik kan van uit mijn mail in windows 10 na veranderen van het wachtwoord waar iik een mail over kreeg nu geen mail meer versturen.

in de handleiding staat TLS vereist voor inkomende mail en uitgaande mail.

Maar bij  het instelling schermpje in windows mail staat nu SSL en dit is niet te veranderen.

zie bijlage

 

 

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 1

Ontvangen gaat ook niet

 

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 1

??

Hallo @sniekma , misschien heb je iets aan onderstaande link:

e-mailinstellingen

Reputatie 8
Badge +18

Zou het ook zo kunnen zijn dat je vorige wachtwoord is opgeslagen op jullie devices en dat die eerst moet worden vergeten

Reputatie 1

Goedemiddag, 

 

Na uren van alles proberen is het me gelukt. Maar het vreemde is u geeft aan TLS moet ijn aangevinkt, voor inkomende en uitgaande mail. dit is niet  in testellen in Windows  mail, daar staat SSl en kan je NIET veranderen, dus dat gaat echt niet. Waarom staat het er bij u handleiding dan wel??

Nu heb ik het nieuwe  wachtwoord weer opnieuw ingegeven, en dat ontvangt hij 1 x berichten maar verzend niets.

Ga je weer op  verzenden ontvangen gaat het weer niet, weer wachtwoord opnieuw ingevoerd en dan doet hij het 1x ontvangen en niets verzenden.

Na dit tientallen keren opnieuw gedaan te hebben, gaat het ineens wel goed.

Dus probleem op gelost!

Maar hoe kan dit????

Reputatie 1

Zou wel graag willen weten hoe zo iets kan, heb  een paar dagen geen mail kunnen ontvangen.

Als ik nu wil inloggen op webmail met het nieuwe wachtwoord  werkt ook niet.

 

Reputatie 1

Goedemorgen,

Waarom kan ik nog steeds niet inloggen in Webmail????

Met vragen word je na het forum verwezen, maar  op deze manier blijf je met een hoop ongemak zitten.

Jammer, maar zo is het wel.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @sniekma, ik begrijp dat je met jouw nieuwe wachtwoord wel weer kan versturen en ontvangen via mail in windows10. Maar met datzelfde wachtwoord kun je niet meer inloggen in de webmail? Krijg je een foutmelding of dergelijke? JE typt het wachtwoord wel in, dus niet automatisch laten invullen?

Reputatie 1

het wachtwoord type ik handmatig werkt niet, met plakken kopieeren werkt ook niet,

Melding die komt  dat aanmelden mislukt is.

Reputatie 8
Badge +12

Dat is wel bijzonders als het het juiste wachtwoord is. Is dit ook het geval in de incognito versie van de browser? Zo ja, dan wil ik je toch aanraden om nogmaals het wachtwoord te wijzigen. Benieuwd of het dan wel lukt. 

Reputatie 1

ik heb  tientallen keren geprobeerd in te loggen  op telfortglasvel steeds gaat het  niet.

Wachtwoord met de hand ingevoerd tientallen keren geen resultaat

Wacht word gekopieerd  tientalllen keren  geen resultaat

in cognito geen resultaat.

Mijn wachtwoord wijzigen doe ik NIET, omdat ik  toen het wacht woord moest veranderen na aanleiding van de mail wat ik kreeg, ook dagen aan de gang ben geweest  tot het werkte, met steeds hetzelfde vernieuwd  wachtwoord, dus hier begin ik niet aan dan werkt straks weer niets.

Ben al jaren tevreden maar  klant, maar dit is niets.

Reputatie 8
Badge +12

Dit is ook zeker niets. Ik durf zo ook niet te zeggen wat het probleem is. Ik heb daarom even overlegd met de Technische Dienst. Zij gaan er verder naar kijken en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden. Mijn collega zal hierover contact met je opnemen.

Reputatie 1

Hartelijk dank,

Ben goed geholpen en het probleem is opgelost.

Reputatie 8
Badge +12

Ik hoor het al inderdaad. Helemaal top!

Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik dat graag van je. 

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

Heb weer een probleem met de mail in Windows 10, de instellingen  zijn precies zoals hier boven .

Niets aan veranderd en in eens  komt ook de melding instellingen verouderd, wanneer ik het wachtwoord opnieuw ingeef ontvang hij  heel ff  mail en dan weer  hetzelfde liedje.

Heeft een paar weken goed gegaan, wat kan hier de reden van zijn??

Alvast dank

Reputatie 3
Badge

Is een fout op de harde schijf van de computer misschien de oorzaak ?

Hallo @sniekma , wat meestal helpt bij MAIL van Windows 10 is het oude account binnen MAIL verwijderen en opnieuw aanmaken.

 

Reputatie 1

Heb de account verschillende keren verwijderd en alles opnieuw ingevoerd maar zonder resultaat, dat het een probleem met de schijf is denk ik niet

Hallo @sniekma , heb je de MAIL-app binnen het app-beheer van Windiws 10 wèl aan staan, anders wil het ook niet.

 

Reputatie 1

ja de mail app staat aan kan ik er toch moeilijk inkomen? Dit probleem is sinds gisteren weer ineens opgedoken .Heb nu wel 10  de account verwijderd en er op gezet zonder resultaat.

Wanneer ik de account opnieuw heb ingesteld  word wel mail ontvangen die in de wacht staat,  als die binnen is  weer de  foutmelding.

 

Hallo @sniekma als je links onderin recht op het tandwieltje klikt opent er rechts een men met o.a. HELP, als je daar op klikt kom je in het helpmenu, zie onderstaande link, misschien kun je daar je antwoord vinden:

Helpfunctie MAIL

Succes

Reputatie 1

Dank voor de moeite maar ik kom er helemaal niets verder mee.

Hallo @sniekma , jammer, misschien even met de helpdesk van Microsoft contact opnemen en tot zo lang de webmail gebruiken.

Succes.

 

 

Reputatie 1

Dank voor de moete maar zou zou toch liever zie dat het Telfort hier net een oplossing komt.

 

Reageer