Mail wek niet meer op Windows 10

• 31 juli 2020
  • 9 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 1

Heb mijn wachtwoord veranderd  in mijn mail. omdat ik daar een bericht over kreeg.

Nu werkt mijn mail in windows 10 niet meer, heb precies gedaan hoe het op de site staat.

Kan iets versturen en ontvangen . fout 0x80072aF9.

Volgens u  site  moet er TLS staan voor inkomende en uitgaande mail.

In  mail op windwos 10 staatSSl en dit kan je niet veranderen, zie  bijlage

9 reacties

Reputatie 1

Goedeavond ik kan van uit mijn mail in windows 10 na veranderen van het wachtwoord waar iik een mail over kreeg nu geen mail meer versturen.

in de handleiding staat TLS vereist voor inkomende mail en uitgaande mail.

Maar bij  het instelling schermpje in windows mail staat nu SSL en dit is niet te veranderen.

zie bijlage

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 1

Ontvangen gaat ook niet

Admin: reactie naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 1

??

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @sniekma , misschien heb je iets aan onderstaande link:

e-mailinstellingen

Reputatie 8
Badge +18

Zou het ook zo kunnen zijn dat je vorige wachtwoord is opgeslagen op jullie devices en dat die eerst moet worden vergeten

Reputatie 1

Goedemiddag, 

Na uren van alles proberen is het me gelukt. Maar het vreemde is u geeft aan TLS moet ijn aangevinkt, voor inkomende en uitgaande mail. dit is niet  in testellen in Windows  mail, daar staat SSl en kan je NIET veranderen, dus dat gaat echt niet. Waarom staat het er bij u handleiding dan wel??

Nu heb ik het nieuwe  wachtwoord weer opnieuw ingegeven, en dat ontvangt hij 1 x berichten maar verzend niets.

Ga je weer op  verzenden ontvangen gaat het weer niet, weer wachtwoord opnieuw ingevoerd en dan doet hij het 1x ontvangen en niets verzenden.

Na dit tientallen keren opnieuw gedaan te hebben, gaat het ineens wel goed.

Dus probleem op gelost!

Maar hoe kan dit????

Reputatie 1

Zou wel graag willen weten hoe zo iets kan, heb  een paar dagen geen mail kunnen ontvangen.

Als ik nu wil inloggen op webmail met het nieuwe wachtwoord  werkt ook niet.

Reputatie 1

Goedemorgen,

Waarom kan ik nog steeds niet inloggen in Webmail????

Met vragen word je na het forum verwezen, maar  op deze manier blijf je met een hoop ongemak zitten.

Jammer, maar zo is het wel.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @sniekma, ik begrijp dat je met jouw nieuwe wachtwoord wel weer kan versturen en ontvangen via mail in windows10. Maar met datzelfde wachtwoord kun je niet meer inloggen in de webmail? Krijg je een foutmelding of dergelijke? JE typt het wachtwoord wel in, dus niet automatisch laten invullen?

Reageer