beantwoord

Mail versturen vanaf xmsnet e-mailadres lukt niet meer

• 9 januari 2019
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Mail verzenden vanaf xmsnet mail adres lukt niet meer. Inloggen op webmail om mailbox te legen lukt ook niet meer. Oplossing?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 11 januari 2019, 16:09

Dag @mieke smit. Welkom hier op het Forum. Onhandig dat je geen mail kunt versturen. Ik begrijp dat inloggen op webmail ook niet gaat. Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? Ontvang je nog wel mail? Op deze pagina staan stappen om het probleem op te lossen. Heb je die al doorlopen?

En verder: zou je jouw profiel aan kunnen vullen met je postcode en huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waar je problemen mee ervaart?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag @mieke smit. Welkom hier op het Forum. Onhandig dat je geen mail kunt versturen. Ik begrijp dat inloggen op webmail ook niet gaat. Krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? Ontvang je nog wel mail? Op deze pagina staan stappen om het probleem op te lossen. Heb je die al doorlopen?

En verder: zou je jouw profiel aan kunnen vullen met je postcode en huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waar je problemen mee ervaart?
Reputatie 6
Badge +8
Dag @mieke smit. Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan lees ik het graag.

Reageer